اشتغال زایی در خوزستان از سوی قرارگاه کربلا

فرمانده قرارگاه کربلای سپاه گفت: در زمینه‌هایی از جمله ایجاد شغل، چه در دام‌سبک و چه در دام‌سنگین، ایجاد شغل برای جوانان انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سید‌الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه حدود ۱۰ سال است که کار محرومیت‌زدایی در استان خوزستان را شروع کردیم و کار‌های بسیار بزرگی انجام داده ایم گفت: در بحث اشتغالزایی، لایروبی انهار و مسکن کار‌های بزرگی در قرارگاه کربلا انجام شده است.

او با اشاره به اینکه در زمینه‌هایی از جمله ایجاد شغل، چه در دام‌سبک و چه در دام‌سنگین، ایجاد شغل برای جوانان انجام شده است افزود: این وظیفه ماست که در ارتباط با خدمات رسانی به مردم عزیز کوشا باشیم.

سردار خادم سید‌الشهدا تصریح کرد: در بحث درمان حدود ۱۰۰ هزار نفر، ۱۰ هزار نفر عمل جراحی انجام و به ۵ هزار نفر عینک اهداء شده است.

فرمانده قرارگاه کربلا ضمن بیان این موضوع که زوجین جوان ان‌شاالله به این امر اهتمام داشته باشند، دنیای غرب به دنبال این است که نقش مادر در خانواده را کم رنگ کند تا مادر محور خانواده نباشد گفت: سفارش مقام معظم رهبری فرزندآوری است، کشور ما کشور پهناوری است و جمهوری اسلامی به فرزند نیاز دارد که از این کشور و میراث کشور محافظت کنند.

 انتهای پیام/م

توجه به امر اشتغالزایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
سردار جان بهتره این کمک ها به جوانان باشه برای اشتغال زایی با نظارت خود قرارگاه . ما که جوان داریم در به در یک حامی برای دامداری هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
سردار جان بهتره این کمک ها به جوانان باشه برای اشتغال زایی .الان اوضاع جوانان خوب نیست باید به دادشون رسید
آخرین اخبار