علمای مسلمان خواستار تحریم امارات شدند

علمای مسلمان از ملت‌ها و دولت‌های عرب و اسلامی در سرتاسر جهان اسلام خواستند امارات و کالا‌های آن را به سبب نقش این کشور در کشتار مسلمانان، تحریم کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی الجزیره، شماری از علمای مسلمان، تحریم سیاسی و اقتصادی امارات را در پی دسیسه‌چینی و کشتار مسلمانان یمن و لیبی خواستار شدند. 

۸۷ تن از علمای مسلمان با انتشار بیانیه‌ای تاکید کردند: امارات از پول‌های خود برای کشتار مسلمانان در سرتاسر جهان استفاده می‌کند. بر کسی پوشیده نیست دولت امارات جنایت و به بازی گرفتن جان مسلمانان را به اوج خود رسانده است. در حمله ظالمانه علیه ملت‌ها یا دولت‌های مسلمان، از جمله مصر و کودتا علیه محمد مرسی، رئیس جمهور منتخب این کشور، یا لیبی و یمن، یا تعرض به اقلیت‌ها، مثل اوضاع مسلمانان چین (ایغورها) یا منطقه کشمیر، امارات دست دارد و آشکارا و نهان پول‌های خود را در این امور به کار می‌گیرد.

در ادامه این بیانیه امده است: امارات با پول‌های خود، سلاح، تجهیزات، هواپیما و مزدوران را می‌خرد و آن‌ها را به عنوان پیک مرگ برای مسلمانان گسیل کرده و شهرهایشان را ویران می‌کند.

علمای مسلمان از ملت‌ها و دولت‌های عرب و مسلمان در سرتاسر جهان اسلام خواستند امارات و کالا‌های آن را تحریم کنند و از بازرگانانی که در امارات فعالیت می‌کنند، درخواست کردند از این کشور رویگردان شده و بنادر آن را تحریم کنند، زیرا امارات از پول‌های آنان برای کشتار مسلمانان استفاده می‌کند و این پول‌ها یاری‌کننده این کشور برای ارتکاب جنایت و جنگ است.

در پایان این بیانیه آمده است: امارات این پول‌ها را صرف کشتار مسلمانان و حمایت مالی از مزدوران می‌کند و با آن کودتا‌هایی را علیه دولت‌های قانونی ترتیب می‌دهد، رویا‌های ملت‌های عرب را برای رهایی از ظلم و استبداد به باد می‌دهد و علیه مقاومت فلسطین دسیسه‌چینی می‌کند و در حمایت از صهیونیست‌ها با اقدامات تروریستی آنان را هدف می‌گیرد و در واقع امارات از پول‌های مسلمانان برای کشتار آنان مدد می‌جوید.

انتهای پیام/

برچسب ها: امارات ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
آره آره ..همه هم گوش به فرمان شماها هستن ...حمله ..پيش بسوي تحريم (-: (-: (-: (-:
آخرین اخبار