دستگیری سارق خودرو با ۴۴ فقره سرقت در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری سارق خودرو با ۴۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و اموال داخل خودرو‌ها در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آمل متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را حین تردد در یکی از محور‌های آن شهرستان با یک خودروی سرقتی دستگیر کردند.

او افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۴ فقره سرقت شامل سرقت ۳۶ خودرو و ۸ فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو اقرار کرد.

سرهنگ آزادی از کشف خودرو‌های سرقتی و تحویل به مالباختگان نیز خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل به شهروندان و مالکان خودروها، توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و قراردادن اشیاء قیمتی در داخل خودرو از پارک آن در مکان‌های فاقد روشنایی مناسب و خلوت خودداری کننند و در صورت هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س
 

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.