بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه از نمایشگاه خودکفایی صنعت رسانه

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از نمایشگاه خودکفایی صنعت رسانه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در مراسم افتتاح نمایشگاه خودکفایی صنعت رسانه و رسانه‌های نوین که امروز در مرکز همایش‌های صداوسیما آغاز به کار کرد، گفت:نمایشگاه فناوری رسانه امروز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.این اجلاس انعکاس دهنده فعالیت های علمی،پزشکی،فناوری در حوزه صنعت رسانه و زیر ساخت های سازمان صدا و سیما است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اجلاس با همکاری و هماهنگی اتحادیه های آسیا و اقیانوسیه برگزار می شود ما شاهد حضور مهمانان خارجی هستیم که از نمایشگاه هم بازدید خواهند داشت؛ این موضوع تاثیر خوبی در ارتباطات فناوری در حوزه صادرات محصولات باشد.

نمایشگاه فناوری رسانه با حضور ۱۴۰ شرکت داخلی وخارجی برگزار شده تا آخرین دستاوردهای یک سال اخیر را ارائه  دهند.

آرش قندچی مدیر کل ساختمان و تاسیسات رسانه ملی و دبیر کارگروه رسانه رستوران گفت: مسئولیت این کارگروه برگزاری نمایشگاه حضور شرکت های حوزه صنعت رسانه برای عرضه محصولات و تکنولوژی است.

علاوه بر آن غرفه اداره کل ساختمان و تاسیسات هم به جهت نمایش دستاوردهای سال گذشته و تبیین برنامه‌های سال آینده در نمایشگاه حضور دارد.

افزایش ۲۰ درصدی تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه 

وی ادامه داد:در این دوره با افزایش ۲۰ درصدی تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ها مواجه هستیم و با توجه به تجربیات سالهای گذشته به نظر می‌رسد امسال محصولات و پروژه های جدیدتری عرضه می شود و به لحاظ کیفی هم شاهد رشد خوبی باشیم.

دبیر کارگروه نمایشگاه عنوان کرد: کشورهای خارجی نه به طور مستقیم بلکه به واسطه نمایندگی خود در ایران در نمایشگاه حضور دارند و بیش از ۵۰ درصد نمایشگاه را کسانی که نمایندگی برندهای خارجی را دارند، تشکیل می دهند.

وی ادامه داد:در بخش نمایشگاه اجلاس شانزدهم از جهت معرفی تکنولوژی ۴۰ تا ۵۰ درصد به نسبت سال گذشته پیشرفت داریم. بسیاری از فناوری ها نیز توسط شرکت‌های ایرانی اختراع و توسعه داده شده است و بخشی هم نوآوری هایی است که بسیاری از همین شرکت ها یا عوامل سازمانی در طراحی و پیاده سازی این تکنولوژی ها نقش داشتند که در مجموعه ای از سالن اجلاس به نمایش گذاشته شده و توسط معاون فنی و رئیس سازمان افتتاح خواهد شد.

بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه از نمایشگاه خودکفایی صنعت رسانه

گفتنی است لحظاتی پیش محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه علیدادی معاون فناوری رسانه از نمایشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.