معاون عمرانی استاندار البرز ؛

تعطیلی زنگ ورزش در مدارس البرز

معاون عمرانی استاندار البرز از تعطیلی زنگ ورزش مدارس در روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به علت آلودگی هوا خبر داد.

تعطیلی زنگ ورزش در مدارس کرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،علی درویش پور معاون عمرانی استاندار البرز ،ضمن اعلام مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز گفت: اکنون هوای استان در شرایط سالم قرار دارد، اما با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری هوا در دو روز آینده، کمیته تشکیل اضطرار آلودگی هوای البرز جلسه تشکیل داده و برای پیشگیری از شدت آلودگی، تصمیماتی اتخاذ کرده است .

او افزود : پیش بینی‌های هواشناسی به صورت دقیق و فوری در اختیار اعضای کمیته اضطرار قرار می گیرد.

معاون عمرانی استاندار البرز ضمن درخواست از مردم برای خودداری از تردد‌های غیر ضروری گفت : در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر تعطیلی زنگ ورزش به سازمان ورزش و جوانان اعلام می‌شود، فعالیت‌های ورزشی در فضا‌های سرباز را به حداقل برسانند.

درویش پور خطاب به شهرداری‌ها با تاکید بر اینکه از فعالیت‌های آلاینده در شهر‌ها جلوگیری شود، گفت: باید برنامه ریزی ها به صورتی باشد که فعالیت‌های غیر ضروری متوقف گردد.

معاون عمرانی استاندار البرز از نیروی انتظامی نیز خواست در طول این دو روز از تردد خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی جلوگیری شود و این خودرو‌ها تا رفع مشکل اجازه تردد نداشته باشند.

همچنین بابایی رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز نیز در این جلسه در خصوص اقدامات صورت گرفته، گفت: در شرایط اضطراری استقرار اورژانس در نقاط آلوده تر شهرها صورت می گرید و در کنار این کار آموزش به شهروندان انجام خواهد شد.

در این جلسه همچنین پیشنهاد نیم بها یا رایگان شدن استفاده از اتوبوس های درون شهری در شهرهای آلوده تر مانند کرج و فردیس نیز ارائه شد.

انتهای پیام/و

دانش آموزان کرجی تا دو روز آینده زنگ ورزش ندارند

برچسب ها: ورزش ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار