هزینه سرسام آور تیم ملی فوتبال ایران در اردن

رئیس فدراسیون فوتبال به هزینه‌ای که برای هتل ملی پوشان کشورمان در اردن می‌شود واکنش نشان داد.

هزینه سرسام آور ملی پوشان فوتبال ایران در اردنبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دور دوم مقدماتی جام جهانی قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان روز پنجشنبه در کشور اردن به مصاف عراق می‌رود.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز از هزینه‌های بالای این اردو برای تیم ملی خبر داد و از رقم ۲۵ هزار دلاری اسکان ملی پوشان در هتل کشور اردن خبر داد. با توجه به قیمت دلار این هزینه حدود ۲۹۰ میلیون تومان برای فدراسیون فوتبال است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال  در این باره گفت: هزینه بالایی در اردن  به ما تحمیل شده است. البته به این هزینه باید هزینه پرواز چارتر و رفت و آمد را هم اضافه کنیم و ما نمی‌توانستیم با پرواز عادی و مستقیم راهی اردن شویم. باید ابتدا راهی ترکیه و یا  قطر می‌شدیم که این موضوع با توجه به زمان کمی که تا پنجشنبه وجود داشت، کار را برای ما سخت می‌کرد. حالا با پروازی چارتر به صورت مستقیم راهی اردن می‌شویم که این موضوع هم هزینه‌ای جدید روی دست فدراسیون می‌گذارد.


 بیشتر بخوانید: کمک ۳ میلیارد تومانی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال


ملی پوشان کشورمان روز پنجشنبه و از ساعت ۱۷:۳۰ در چهارمین بازی خود در گروه C به مصاف عراق ۷ امتیازی می‌روند. شاگردان مارک ویلموتس با کسب ۶ امتیاز از ۳ بازی گذشته، پس از عراق و بحرین در جایگاه سوم جدول  قرار دارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
فوتبال در کشور یک منکر بزرگ است ، بلعیده شده بیت المال برای هیچ و پوچ !!!!
آخرین اخبار