مجتمع رفاهی گردشگری در محور ترانزیتی اردبیل- بیله سوار احداث می‌شود

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیله سوار گفت: مجتمع خدمات رفاهی گردشگری در محور ترانزیتی اردبیل بیله سوار با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرنام حامد، مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیله سوار ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: مجتمع خورشید بالهارود بیله سوار در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع در زیربنای ۳ هزار متر مربع در حال احداث است که موافقت اصولی آن از سوی میراث فرهنگی استان صادر شده است.

او افزود: تسهیلات مصوب از محل اشتغال پایدار و روستایی این طرح ۱۴ میلیارد ریال است که ۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده و علاوه بر این ۱۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیله سوار افزود: این مجتمع شامل سرویس بهداشتی، نمازخانه، رستوران، فروشگاه، واحد‌های اقامتی، خدمات خودرویی و اداری است که پیش بینی می‌شود فاز نخست آن تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

به گفته حامد تعهد اشتغال این پروژه، ۳۰ نفر عنوان شده و علاوه بر این قرارگیری آن در مسیر ترانزیت خارجی استان می‌تواند منجر به رونق ترانزیت و سفر گردشگران خارجی شود.

انتهای پیام/ح

فاز نخست تا پایان امسال به اتمام می رسد

برچسب ها: گردشگری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.