رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر فارس

سی‌امین جشنواره تئاتر فارس، از ۲۱ تا ۲۴ آبانماه با دوازده نمایش صحنه‌ای و ۵ نمایش خیابانی برگزار خواهد شد.

رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سی‌امین جشنواره تئاتر استان فارس امسال کار خود را با رونمایی از پوستر و معرفی هیئت داوران و انتشار اسامی و زمان اجرای نمایش‌ها در بخش‌های رقابتی و جنبی آغاز کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه رونمایی از پوستر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی، گفت: در این دوره تنها گروه‌های نمایش شیراز و سه شهرستان فارس توانستند به جشنواره راه یابند.

صابر سهرابی ادامه داد: هر چند شرایط مالی خوبی نداریم، اما تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بیشتر جشنواره تئاتر فارس را به کار بسته‌ایم.

او افزود: در مورد هزینه خرید بلیط‌های جشنواره تمام تلاش خود را به کار بستیم تا با پایین آوردن قیمت بلیط‌ها فرصت مناسبی برای خانواده‌ها و شهروندان فراهم سازیم تا بتوانند از این جشنواره بهره لازم را ببرند.

سهرابی با اشاره به این که در یک سال گذشته برخی چهره‌های تأثیرگزار نمایش استان فارس را از دست داده‌ایم، اضافه کرد: در این جشنواره بنا داریم تا علاوه بر یاد این درگذشتگان، از سه چهره تأثیرگزار نمایش استان فارس در بخش‌های آیینی، پیشکسوت و جوان تجلیل کنیم.

رئیس گروه امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز با اشاره به اینکه در سی‌امین جشنواره نمایش فارس، ۵ اثر خیابانی و ۱۲ اثر صحنه‌ای حضور خواهند داشت، گفت: این جشنواره روز ۲۴ آبان به کار خود پایان می‌دهد.

هادی ورشویی با اعلام جدول اجرا‌های سی امین جشنواره تئاتر استانی فارس، گفت: جشنواره امسال در بخش خیابانی شاهد نمایش "چهار دیوالی اختیاری" به کارگردانی محمد حسین نعمتی، "و جنگ ادامه دارد" به کارگردانی علیرضا زراعتی، "خط قرمز"به کارگردانی کامران آرایش کشکولی، "بهشت" به کارگرانی محسن حسینی و "پدر‌ها پسر هایشان را دوست دارند" به کارگردانی جواد عاجلی خواهد بود.

ورشویی بیان کرد: نمایش‌های بی هوازی، شیاطین را فرا بخوان، آخور، کارخانه مرغ تلخ، شیوا، وقتی از بریدگی‌های خونبار عصب می‌گذرد، گربه چاردست و پا در پوست گردو، دا، استرالیا، لوپوس و ننه مده‌آ، در بخش رقابتی این جشنواره روی صحنه خواهند رفت.

به گفته این مقام مسئول، داوری سی‌امین جشنواره نمایش استانی را عطاءالله کوپال، محمدرضا خاکی و سهیلا نجم عهده‌دار خواهند بود.
انتهای پیام/م

آغاز سی‌امین جشنواره تئاتر فارس از ۲۱ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار