خواسته‌های استان کرمانشاه با جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : بزودی نشستی برای پیگیری و احصاء خواسته‌های استان با وزیر محترم جهادکشاورزی به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی گفت : روز چهارشنبه (٢٢ آبان ماه) نشستی برای پیگیری و احصاء خواسته‌های استان با وزیر محترم جهادکشاورزی به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت.

او گفت : در جلسه امروز با حضور مدیران کل حوزه اقتصادی استان خواسته‌ها جمع بندی و احصاء می‌شود و هماهنگی‌های لازم برای نشست چهارشنبه که به ریاست وزیر جهاد کشاورزی انجام خواهد شد.

او به حضور نمایندگان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، بانک مرکزی، سازمان ملی استاندارد، مشاور محترم رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و نیز رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن وکشاورزی کشور در این نشست اشاره کرد و گفت: بخشی از طرح‌ها و پروژه‌ها و همچنین انتظارات استان در زمینه‌های مختلف به ویژه کشاورزی و نواحی مرزی را با هدف جذب اعتبار مطرح خواهیم کرد.

معاون استاندار افزود: استان کرمانشاه با طرح‌های مناسب و تاثیرگذاری در حوزه اقتصاد مقاومتی دارد که امیدواریم در نشست با جانشین ستاد مقاومتی به نتایج مطلوبی برای پیشبرد اهداف دست پیدا کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نشستی برای پیگیری و احصاء خواسته‌ها

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.