تیراندازی به عوامل شهرداری خرم‌آباد/ نیروی انتظامی تکذیب کرد

در حالی عده‌ای از فروشنده نماها و اراذل با مامورین سد معبر شهرداری خرم‌آباد درگیر شده و اقدام به تیراندازی کرده‌اند که معاون فرمانده انتظامی لرستان این موضوع را تکذیب می‌کند.

تیراندازی به عوامل شهرداری خرم‌آباد/ / نیروی انتظامی تکذیب کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  روابط عمومی شهرداری خرم آباد اعلام کرده است که عصر امروز یکشنبه ۲۰ آبان ماه عده ای از فروشنده نماها و اراذل با مامورین سد معبر شهرداری خرم آباد که در حال انجام وظیفه بودند درگیر شده و اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کردند.

  در پی درخواست های مردمی و به منظور اجرای وظایف قانونی، نیروهای اجراییات شهرداری خرم آباد با هماهنگی نیروی انتظامی در روزهای گذشته اقدام به جمع آوری دستفروشان و عاملین سد معبر در سطح شهر کرده اند.

ناصر کاکی رئیس اجراییات شهرداری خرم آباد در این رابطه گفت: این درگیری در پی آن رخ داد که نیروهای شهرداری بنا به روال گذشته اقدام به تذکر به دستفروشان و جمع آوری آنان از یکی معابر پر ازدحام کردند که متاسفانه با واکنش شدید، فحاشی و در نهایت تیراندازی برخی از فروشنده نماها مواجه شدند.

براساس این گزارش، سرهنگ رضا شیراوژن معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: خبر منتشر شده در برخی کانال های خبری مبنی بر تیراندازی به ماموران شهرداری خرم آباد در میدان امام حسین (ع) این شهر تکذیب می شود.


بیشتر بخوانید:۴ نفر کشته و زخمی حاصل تیراندازی فرد بی اعصاب


منبع: مهر

انتهای پیام/س

تیراندازی به مامور شهرداری از شایعه تا واقعیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.