ترمیم راه‌ها و پل‌های مناطق سیل‌زده خراسان شمالی تا یک سال آینده

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در سفر به استان خراسان شمالی بر لزوم توسعه بزرگراه‌های این استان تأکید کرد و از ترمیم راه‌ها و پل‌های مناطق سیل‌زده استان تا یک سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،عبدالهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  با توجه به جایگاه و موقعیت خراسان شمالی، نیاز است تا شبکه بزرگراهی در این استان توسعه یابد.

حسن نیا افزود: خراسان شمالی در حدفاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع شده و سالانه میلیون‌ها مسافر از این استان عبور می‌کنند، علاوه بر آن، این منطقه به لحاظ حمل‌ونقل بار هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها و نیز توسعه شبکه راه‌های این استان دارای اهمیت است، تأکید کرد: در این استان، نیاز است تا توسعه شبکه بزرگراهی و ارتقای کیفیت راه‌ها، مورد توجه باشد.

او با اشاره به خسارت سیل بهاره امسال به راه‌های خراسان شمالی گفت: در بارندگی‌های بهار امسال، بخشی از جاده‌های روستایی و محور‌های فرعی استان دچار خسارت شد و در این زمینه، در نشست‌هایی که برگزار شد، تلاش به عمل‌آمده تا منابع مورد نیاز برای بازسازی این محور‌ها تأمین شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: سعی و تلاش بر این است تا از منابع ملی و استانی، اعتباراتی برای بازسازی راه‌های آسیب‌دیده از سیل تأمین شود.

حسن نیا بیان کرد: رویکرد ما این است، تا یک سال آینده، ترمیم و احداث پل‌ها به اتمام برسد.

او با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و تدابیر این سازمان برای تأمین و ارتقای ایمنی سفر‌های جاده‌ای در زمستان اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای تأمین آمادگی راهداران و خدمات‌رسانی به مسافران زمستان انجام‌شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: امید است بتوانیم با ارتقای کیفیت جاده‌ها، ایمنی تردد‌ها هم بهتر شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سفر یک روزه به خراسان شمالی با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/د

ترمیم راه‌ها و پل‌های مناطق سیل‌زده خراسان شمالی تا یک سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.