جابجایی دانش آموز نیکشهری با سرویس استاندارد مدارس

مدیر آموزش و پرورش نیکشهر گفت: هزار و ۳۰۲ دانش آموز روستایی و دوردست در بخش مرکزی نیکشهر با ۳۸ دستگاه مینی بوس و خودروی استاندارد جابجا می‌شوند.

جابجایی دانش آموز نیکشهری با سرویس استاندارد مدارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ساره باور مدیر آموزش و پرورش نیکشهر اظهار داشت: نظارت مؤثر و مستمر بر سرویس طرح روستا مرکزی وجود دارد تا مشکلی متوجه دانش آموزان نشود.

او بیان کرد: رانندگان سرویس طرح روستا مرکزی چنانچه به هر دلیل در ساعت و روز‌های مشخص قادر به سرویس دهی نباشند موظف به جایگزینی سرویس و راننده مطمئن هستند.

اواز رانندگان خواست با توجه به ظرفیت هر وسیله نقلیه اقدام به جابجایی دانش آموزان کنند و در اسرع وقت وظایف محوله را انجام دهند.

او بیان کرد: هم اینک ۱۹ هزار دانش آموز در ۲۴۰ مدرسه با هزار و ۱۰۰ کلاس درس در بخش مرکزی نیکشهر مشغول به تحصیل هستند که ۹۵۰ معلم و کادر آموزشی امر مهم تعلیم تربیت آنان را بر عهده دارند.

مدیرآموزش و پرورش نیکشهر ادامه داد: ساخت مدارس، تخصیص اعتبارات برای حذف مدارس کانکسی (کلاس آهنی پیش ساخته)، استیجاری، فرسوده و تخریبی و مدارس غیراستاندارد از نیاز‌های مهم این منطقه است.

باور با اشاره به اینکه هم اینک ۶ مدرسه شامل (مدارس در حال ساخت جهلاد، گوک، کشیگ، خوابگاه شبانه روزی ۹۰ تخته داخل شهر، چاهان و دُر بلوچان) در حال ساخت است، از خیران خواست برای کمک و مساعدت به آموزش وپرورش نهایت تلاش و کوشش را نمایند تا سرانه استاندارد فضا‌های آموزشی این شهرستان به استاندارد کشوری نزدیک شود.

انتهای پیام/گ

جابجایی دانش آموزان مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار