در این گزارش به معرفی گرانترین و لوکس‌ترین موتور‌های موجود در بازار ایران پرداخته‌ایم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمانی که خودرو‌های لوکس و گران‌قیمت در بازار ایران خرید و فروش می‌شوند، موتورسیکلت‌های چند صد میلیونی هم برای خودشان برو بیایی دارند. در این گزارش به معرفی گرانترین و لوکس‌ترین موتور‌های موجود در بازار ایران پرداخته‌ایم.

گشتی در بازار موتورسیکلت‌های چند صدمیلیون تومانی؛ آمال موتوربازها!

در میان وسایل نقلیه، موتور سیکلت‌های برند از نشانه‌های سبک خاصی است که در اصطلاح «عشق موتورها» و «موتور بازها» همواره در جستجوی آن هستند.

اگر در سال‌های نه چندان دور، تعداد معدودی از مارک‌ها و برند‌های موتور سیکلت، سری در سر‌ها داشتند، اما امروزه شاهد تنوع موتور‌های آنچنانی در بازار موتور سیکلت فروش‌های تهران همچون گمرک، خیابان هلال احمر و... هستیم که مشاهده قیمت‌های آنها، قطعا شما را شوکه می‌کند.

موتورسیکلت‌های لوکس و گران‌قیمت برای مشتریانی که فروشنده‌ها آن‌ها را «بچه پولدار» خطاب می‌کنند، کارکرد‌های مختلفی دارند. بخش قابل‌توجهی از مشتریان، موتور‌های گران‌قیمت زیر ۲۵۰ سی‌سی را برای تردد در خیابان‌ها می‌خرند و کارشان دوردور کردن در اتوبان‌هاست.

«یاما‌ها R ۱» که قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان دارد، یکی از همین موتورهاست و به‌دلیل ظاهر جذابی که دارد یکی از موتورسیکلت‌های مورد علاقه موتورباز‌ها محسوب می‌شود. قیمت این موتور تا قبل از گرانی دلار، بین ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان بود. «کاوازاکی ولکان ۱۷۰۰»، یکی دیگر از موتور‌های گران‌قیمت در بازار به شمار می­‌رود که سال قبل به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شد. اما این موتور امسال با قیمتی حدود ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. موتور سیکلت سنگین RC ۸، ۱۲۰۰ هم که روی آگهی‌های دیوار خودنمایی می‌کند، با نرخی حدود ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. «V MAX» هم جزو موتور‌های لوکس و لاکچری است که قیمتی حدود ۴۰۰ میلیون تومان دارد.

قیمت انواع موتور سیکلت در بازار تهران

گشتی در بازار موتورسیکلت‌های چند صدمیلیون تومانی؛ آمال موتوربازها!

گشتی در بازار موتورسیکلت‌های چند صدمیلیون تومانی؛ آمال موتوربازها!

گشتی در بازار موتورسیکلت‌های چند صدمیلیون تومانی؛ آمال موتوربازها!

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار