فرماندار سقز:

توسعه شهرستان سقز نیازمند حضور بهتر بانوان است

فرماندار شهرستان سقز گفت: جایگاه تصمیم گیری و تصمیم سازی بانوان تقویت می‌شود و برای رسیدن شهرستان سقز به توسعه باید از ظرفیت‌های بانوان نیز استفاده شود.

توسعه شهرستان سقز نیازمند حضور بهتر بانوان استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، کامیل کریمیان در نشست اولیه تشکیل پارلمان با حضور لیلا آژیر، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اظهار داشت: پارلمان زنان مانند سازمانی مردم نهاد، در پیشبرد ابعاد مختلف توسعه شهرستان، نقش مهمی برعهده دارد.

کریمیان با بیان اینکه ایده پارلمان زنان جزو الزامات برنامه ششم توسعه است،گفت: پارلمان زنان در شهرستان سقز با حضور قشر‌های مختلف زنان تشکیل  می شود و دولت از این تشکل مدنی حمایت خواهد کرد.

او تصریح کرد: از ظرفیت‌های پارلمان زنان برای تصمیم سازی در شهرستان استفاده خواهد شد.

کریمیان افزود: زنان، نیمی از جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند و ظرفیتی بزرگ هستند که نباید از نقش سازنده آنان در روند توسعه پایدار مغفول بود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اشاره به انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی در دولت تدبیر و امید، عنوان کرد: همچنین در دولت دوازدهم، فضا برای فعالیت زنان و انجمن‌ها بیشتر بوده است که با تشکیل پارلمان، میزان مشارکت بانوان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ج

ایده پارلمان زنان جزو الزامات برنامه ششم توسعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.