سرپرست فرمانداری کوهدشت خبر داد؛

وضعیت خدمات عمومی در کوهدشت نامناسب است

سرپرست فرمانداری کوهدشت با اشاره به وضعیت نامناسب خدمات عمومی در کوهدشت گفت: ستاد بحران این شهرستان در صورت وقوع سیلاب امکانات مورد نیاز در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمدرضا آزادبخت در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: شهرداری به عنوان یکی از دستگاه‌های زیربنایی اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر است شورای اداری برگزار کردیم که اهمیت آن را نشان دهیم.

وی افزود: کوهدشت در زمینه وضعیت زباله‌ها و خدمات عمومی مشکلاتی دارد و مردم از شهرداری توقع دارند، امیدواریم شهردار جدید در انجام این کار خطیر موفق باشند.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با اشاره به اهمیت پیشگیری برای جلوگیری از وقوع حادثه عنوان کرد: در آستانه بارندگی فصل زمستان هستیم، مدیریت بحران هماهنگ‌کننده دستگاه‌های مختلف است، متأسفانه ستاد بحران شهرستان امکانات مورد نیاز را در اختیار ندارد، ما تجربه تلخ سیل و خسارت‌ها داریم که امیدواریم با جبران خسارات، وظیفه‌مان را در مقابل مردم انجام دهیم

وی در رابطه با بحث انتخابات نیز بیان کرد: ما در ایامی قرار داریم که چهار ماه دیگر انتخابات مجلس یازدهم برگزار می‌شود، ما سعی داریم که طبق قانون با هیئت‌های اجرایی که معتمدین مردمی و دولت هستند انتخابات را برگزار کنیم.

آزادبخت تصریح کرد: در قدم اول برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی را به دلیل این‌که اعتماد آن‌ها ثابت‌شده است را به‌عنوان هیئت بازرسی قراردادیم که ریاست این هیئت بر عهده نعمت‌الله رشیدیان رئیس اداره ورزش شهرستان است.

وی تأکید کرد: در سایر امور انتخابات وظیفه‌داریم به‌عنوان مدیران دولتی، نقش بی‌طرفی خود را عمل کنیم، هیچ مدیری حق ندارد با کاندیدی بگردد و کارکنان دستگاه‌ها نیز خارج از وقت اداره منعی ندارد.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با اشاره به رشادت کوهدشتی‌ها در ایام دفاع مقدس، گفت: هیئت نظارت منصوب شورای نگهان و مستقل است و وابستگی به دولت ندارند، ما در اجرا دخالتی نداریم، امیدواریم بازرسی، مجریان و… در این زمینه موفق باشند و اصلح از صندوق بیرون بیاید.

انتهای پیام/د

ستاد بحران امکانات مورد نیاز در اختیار ندارد

برچسب ها: سیل ، خسارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار