برگزاری مرحله دوم طرح آزاد سازی زندان جرائم غیرعمد در زنجان

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:به مناسبت ۱۷ ربیع الاول، مرحله دوم طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان برگزار می‌شود.

آغازمرحله دوم آزادی زندان جرائم غیرعمد در زنجانحجت‌الاسلام موسی موسوی معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: این اداره کل در راستای تحقق نیت واقفان و با کمک خیران نیک‌اندیش نسبت به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اقدام می‌کند و در این راستا شماره حساب جهت مشارکت خیران اعلام شده است.
 
او افزود: این طرح به مناسبت ۱۷ ربیع الاول؛ سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت و به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام  موسوی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح، به برکت عوائد موقوفات ۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان زنجان و در کل کشور ۳۲۰ زندانی به کانون خانواده خود بازگشتند.

او یاد آور شد : سازمان اوقاف و امور خیریه جهت مشارکت خیران در این طرح شماره حساب بانک مسکن به شماره کارت ۸۰۰۱ ‏-۸۰۰۱ ‏-۲۳۱۳ ‏-۶۲۸۰ ‏و شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ و شماره شبا IR ۵۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ ‏بهنام سازمان اوقاف و امور خیریه ‏- حمایت از آزادی زندانیان را در اختیار عموم مردم و خیران قرار داده و هر کسی به اندازه توان مالی خود می‌تواند در این کار خیر سهیم باشد.
 
انتهای پیام/ن
 

آزادی سازی زندانیان جرائم غیر عمد در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.