استاندار البرزخبر داد؛

ارتقاء سطح امنیتی و اجتماعی البرز در کشور

استاندار البرز از ارتقاء سطح امنیتی و اجتماعی این استان در سطح کشور خبر داد.

ارتقاء سطح امنیتی و اجتماعی البرز در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، عزیزاله شهبازی استاندار البرز در آئین امحای دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان ماهدشت استان البرز برگزار شد، ضمن قدردانی از خانواده‌های شهدای مواد مخدر حاضر در برنامه، گفت: طبق اهداف انقلاب و آموزه‌های دینی، مبارزه با مواد مخدر در دستورکار ما قرار خواهد داشت.

شهبازی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با مواد مخدر هزینه زیادی را متقبل شده است، افزود: درصورتی که   اگر مواد مخدر کشف شده  امحا ء نمی شدند ، اینده جوانان زیادی را نابود می کرد.

استاندار البرز ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه انتظامی استان البرز، گفت: این مجموعه باعث شده رتبه‌های امنیتی و اجتماعی البرز در سطح کشور افزایش پیدا کند.

شهبازی  مواد مخدر را عامل مرگ خاموش برشمرد و افزود : همه مسئولین موظف هستند با مرگ‌ آزاردهنده ای که توسط مواد مخدر در کشور اتفاق می افتد مقابله کنند.

استاندار البرز افزود: باتوجه به وارونگی هوا و اینکه سعی بر این است که  حداقل آلایندگی را داشته باشیم، از همین رو مواد مخدر کشف شده  سوزانده نخواهد شد.

شهبازی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در البرز گفت: از گزارش‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استفاده خواهیم کرد و خواستار برگزاری دقیق جلسات هستیم؛ همچنین انتظار می‌رود از کمیته‌های هفتگانه فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.

او با اشاره به اینکه کمپ ماده ۱۶ جزء  اولویت‌های استان  قرار دارد، گفت: کمپ ماده ۱۶ برای استان حائز اهمیت است تا بتوانیم غربالگری را انجام دهیم و به بهبود شرایط اجتماعی البرز کمک کنیم.


انتهای پیام /ج .و

صحبتهای استاندار البرز در آئین امحای دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار