کد خبر: ۷۱۳۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر : ۷۱۳۶۹۳۵

مرکز تحقیقات رسانه ملی اعلام کرد در پیگیری مخاطبان در خصوص برنامه‌ها و مطالب اقتصادی مرجع اصلی مراجعه مردم رسانه ملی است.

میزان پیگیری برنامه‌ها و مطالب اقتصادی از رسانه‌ها چقدر است؟به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، از افراد ۱۱ سال و بالاتر در تهران ۳۱ شهر دارای مرکز صداوسیما (نمونه آماری ۵۰۱۹)، در مجموع ۲۸.۶ درصد پاسخگویان پیگیر برنامه‌ها و مطالب اقتصادی از سیمای جمهوری اسلامی ایران و سایر رسانه‌ها هستند.

به نحوی که ۱۵.۳ درصد پاسخگویان این مطالب و برنامه‌ها را فقط از رسانه ملی، ۷.۲ درصد فقط از سایر رسانه‌ها و ۶.۱ درصد هم از سیما و هم سایر رسانه‌ها دنبال می‌کنند.

در این نظرسنجی میانگین مدت تماشای برنامه‌های اقتصادی در بین پاسخگویان ۱۰ دقیقه در شبانه روز اعلام شده و میانگین مدت استفاده از سایر رسانه‌ها در این زمینه ۷ دقیقه در شبانه روز بوده است.

بینندگانی که از شبکه‌های سیما پیگیر مطالب و برنامه‌های اقتصادی بوده اند، با آمار ۷.۶ درصد این برنامه‌ها را از شبکه یک سیما و بعد با ۶.۱ درصد از شبکه خبر دنبال کننده برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/ 

 

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر