افزایش ۸ درصدی تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ مازندران / رضایتمندی ۹۲ درصدی از عملکرد پلیس

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از افزایش ۸ درصدی تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

سرهنگ علی عارف نژاد معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با تشریح ماموریت‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با اشاره به نقش مشارکت مردم در تامین امنیت، گفت: با توجه به فرهنگ سازی صورت گرفته خوشبختانه شاهد ارتباط خوب مردم با پلیس و افزایش این روند در سطح استان هستیم.

او افزود: روزانه حدود ۶ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار می‌شود که ۳۵ تا ۴۰ درصد این تماس‌ها منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه می‌شود.

سرهنگ عارف نژاد گفت: ۶۵ درصد از ماموریت‌ها در بخش فوریت‌های پلیسی مربوط به حوزه کلانتری‌ها و پاسگاه ها، ۳۵ درصد مربوط به حوزه راهور و پلیس راه، ۴۵ درصد اخبار مربوط به دریافت به راهنمایی و ارشاد از پلیس و ۷ تا ۱۰ درصد این خبر‌ها غیر قابل رسیدگی بوده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران به افزایش ۸ درصدی تماس با مرکز پلیس ۱۱۰ در امسال اشاره کرد و افزود: بیش از یک میلیون و ۱۱۰ هزار تماس در ۷ ماهه امسال با مرکز ۱۱۰ برقرار شد که ۳۵ تا ۴۰ درصد از این تماس‌ها منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه شده است.

سرهنگ عارف نژاد از رضایتمندی ۹۲ درصدی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰ خبر داد و گفت: میزان رضایتمندی مردم طی تماس کنترلی با شهروندان با مولفه هایی، چون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مامور پلیس مورد سنجش قرار گرفته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از شهروندان، خواست: با توجه به تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان، در زمان درخواست امداد از پلیس ۱۱۰ ضمن حفظ خونسردی، محل دقیق حادثه را به کاربر پاسخگو اعلام تا در اعزام ماموران به محل حادثه تسریع به عمل آید.

انتهای پیام/س

افزایش تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.