جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به سمت جنگ با اسرائیل به پیش می‌رویم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت نتانیاهو با ترور یکی از فرماندهان گردان‌های قدس، تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی روزنامه هاآرتص، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با پایگاه «دارالحیات» اعلام کرد نتانیاهو با ترور بها ابوالعطا از فرماندهان گردان‌های قدس، تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

به نوشته هاآرتص، پس از آنکه اسرائیل یکی از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی را روز سه شنبه (امروز) در یک بمباران ترور کرد، رهبر این گروه اعلام کرد که اسرائیل آن‌ها را به سوی جنگ سوق داده است.

همچنین هاآرتص مدعی شد ترور بها ابوالعطا، از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی در غزه به نظر می‌رسد چالشی جدید را برای گروه حماس ایجاد کند؛ چرا که به ادعای هاآرتص، حماس تلاش بسیاری کرده تا آتش بس خود را با اسرائیل از سال ۲۰۱۴ حفظ کند.

در بیانیه‌ای که از سوی جنبش جهاد اسلامی در این خصوص صادر شده، آمده است: این جرایم تروریستی به نوعی تجاوزگری و اعلام جنگ به مردم فلسطین محسوب می‌شود و دشمن باید مسئولیت آن‌ها را بر عهده گیرد.

این گروه فلسطینی همچنین تصریح کرد: گردان‌های قدس که از بسیج نیروهای‌شان خبر داده و علیه تجاوز و اقدامات تروریستی آن‌ها دست به حمله زده اند، شجاعانه از کرامت مردم فلسطین دفاع خواهند کرد.

طبق اعلام رسانه‌های سوری، رژیم صهیونیستی علاوه بر ترور این فرمانده جنبش جهاد اسلامی، حمله‌ای موشکی را به خانه یکی از مقامات جنبش جهاد اسلامی در دمشق به انجام رساند که در پی آن، یکی از فرزندان این مقام جنبش جهاد اسلامی به شهادت رسید. طبق اعلام جنبش جهاد اسلامی، در این حمله، خانه «اکرم العجوری» هدف قرار داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار