مراسم رونمایی از کتاب تعلیم و تربیت قرآنی کودکان نوشته زهره نوروزی هرسینی در محل کتابخانه شهدای محراب شهرستان هرسین بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار گردید.

رونمایی از کتاب تعلیم و تربیت قرآنی کودکانبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اجرایی حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین ضمن تبریک هفته وحدت و هفته کتاب و کتابخوانی و همچنین هفته کتابدار ،از سرکار خانم نوروزی به خاطر تالیف کتابی با مضمون تربیت آن هم در راستای تعالیم و آموزه های قرآنی تقدیر کرد.

 اجرایی از پرداختن به مطلب مهم فطرت خداخواهی در انسان در بدو تولد در این کتاب اشاره  و بیان کرد این فطرت بذری است که در اختیار پدر و مادر قرار می گیرد که از همان کودکی طبق آیات و احادیثی که بخوبی در این کتاب از آن یاد شده می تواند تربیت صحیح یا ناصحیح را به فرزندان نشان دهد.

او  در ادامه زندگی شهدا را مثال زد و نتیجه تربیت قرآنی انسان را شهادت دانست.

 حسین رستمی معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ضمن تقدیم پیام فرماندار به نویسنده کتاب و تدارک دیدگان برنامه هفته کتاب و کتابخوانی را گرامی داشت و کتابداران را جز نخبگان علمی جامعه محسوب کرد و از سرکار خانم نوروزی در جهت تالیف چنین کتاب ارزشمندی تقدیر و تشکر کرد.

در پایان نیز با اهدا جایزه و لوح تقدیر توسط اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین و با حضور مسئولین حاضر در مراسم تقدیر بعمل آمد.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مراسم رونمایی از کتاب تعلیم و تربیت قرآنی کودکان

برچسب ها: کتاب ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.