معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره هنرمندان دوستدار کتاب این استان جمعه ۲۴ آبان ماه همزمان با هفته وحدت در روستای ارکان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با هدف ترویج فعالیت‌های حوزه کتاب و کتابخوانی و توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان روستا و عشایر برگزار می‌شود.

رضایی افزود: ۶۸ اثر از ۴۸ هنرمند به دبیرخانه این جشنواره رسیده بود که با داوری آثار رسیده ۱۹ اثر از ۱۹ هنرمند برای مرحله نهایی انتخاب شدند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گلیم بافی و قالیبافی، عروسک بافی، نقاشی روی پارچه، نقاشی روی کاغذ، کار با سفال و سازه‌های چوبی و بخش آزاد از جمله بخش‌های این جشنواره می‌باشد.

رضایی اظهار داشت: با داوری آثار رسیده به جشنواره نفرات برگزیده نخستین جشنواره استانی «هنرمندان دوستدار کتاب» ویژه هنرمندان روستا‌ها و عشایر خراسان شمالی معرفی و از آن‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

برگزیدگان این جشنواره در مراسمی که به همت فعالان فرهنگی و کانون فرهنگی هنری میثاق مسجد روستای ارکان از توابع شهرستان بجنورد، صبح جمعه ۲۴ آبان ماه، همزمان با میلاد حضرت محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) و  حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) برگزار می‌شود، معرفی و تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام/د

آیین اختتامیه جشنواره هنرمندان دوستدار کتاب خراسان شمالی برگزار می‌شود

برچسب ها: معرفی کتاب ، نشر آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.