افتخاری: دوران ورزشکار سالاری تمام شده است

رئیس فدراسیون اسکی گفت: دوران ورزشکار سالاری به پایان رسیده است و اگر ورزشکار مشکلی دارد باید با ما مطرح کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی درباره حواشی اخیر این فدراسیون بیان کرد: فدراسیون در طول سال هزینه‌های ورزشکاران را پرداخت می‌کند. اگر دست فدراسیون باز باشد قطعا برای ورزشکار بیمه رد می‌کند. دوران ورزشکار سالاری تمام شده است و نباید او برای همه تصمیم بگیرد. ورزشکار اگر حرف و گله‌ای دارد باید بیان کند. ورزشکار وقتی می‌بیند من از او راضی نیستم به دفترم بیاید و به دنبال حل مشکلاتش باشد.

او درباره محمد کیا دربندسری گفت: ورزشکار باید چارچوب مربی را رعایت کند.  بعضی اوقات فدراسیون شرایطی را ایجاد می‌کند تا مشکلات حل شود. دوستان پیشنهاد دادند که کمیته انضباطی برگزار شود. وقتی ورزشکاری که علیه مربی خود صحبت می‌کند فضای شیرینی نیست. فدراسیون می‌خواهد این مشکلات با صحبت حل شود.

برخی از افراد مانع برطرف شدن حواشی هستند 

او عنوان کرد: مشکلاتی بین محمد کیادربندسری و مربی او وجود دارد. از او خواستم تا از مربی عذر خواهی کند و به حواشی خاتمه دهد. اگر همه بخواهند که فدراسیون مشکلات را حل کند به طور حتم مشکلات حل خواهد شد. افرادی که در اطراف هستند مانع بر طرف شدن حواشی می‌شوند.

او ادامه داد: هر دو ورزشکار دعوت نشده به اردو تیم ملی برای ما عزیز هستند، اما هر جایگاهی چارچوبی دارد و نباید در وظایف دیگران دخالت کرد. در فدراسیون به روی همگان باز است.

۷ سهمیه برای المپیک زمستانی قطعی شده است

افتخاری درباره شرایط تیم ملی اظهار کرد: اردو‌های تیم ملی آغاز شده و فاصله‌ای بین فصل‌های اسکی ایجاد نشده  است. ما ۷ سهمیه برای المپیک زمستانی قطعی شده است. اردو‌های تیم ملی باید به طور منظم ادامه دار باشد.

رئیس فدراسیون اظهار کرد: دو گزینه برای اعزام بازیکنان تیم ملی پیش از المپیک زمستانی در نظر داریم تا در کشور‌های همسایه شرایط مسابقه‌ را تجربه کنند. ما این اعزام را به صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک پیشنهاد دادیم تا با کمک او این اعزام صورت بگیرد.

فدراسیون اسکی  تمایلی به پیست داری ندارد 

او گفت: شرکت توسعه و وزارت ورزش می‌خواهد پیست دیزین را به فدراسیون اسکی واگذار کند. فدراسیون تمایلی به پیست داری ندارد. خط دیزین استاندارد دارد و شرکت توسعه تلاش می‌کند که استاندارد‌های لازم را بالاتر ببرد.

او در پایان گفت: فدراسیون ما هیچ بدهی‌ای ندارد. فدراسیون ۲ سال پیش بدهی داشت که دیگر ندارد. فدراسیون ما هیچ حواشی ندارد. افرادی هستند که می‌خواهند برای ما تصمیم بگیرند.


 بیشتر بخوانید: دیزین ،بهشت برفی رشته کوه های البرز


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار