به همت مرکز آموزش سپاه استان سمنان:

برگزاری دوره جبرانی رزم مقدماتی سربازان در سمنان

فرمانده‌ی مرکز آموزش سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری موفقیت آمیز دوره‌ی جبرانی رزم مقدماتی سرباز در مرکز آموزش سپاه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سروان پاسدار محمد مطهری نژاد فرمانده‌ی مرکز آموزش سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در این دوره فراگیران از ۵ استان تهران، البرز، گلستان، خراسان شمالی و سمنان حضور داشتند.

او افزود: دوره جبرانی رزم مقدماتی سربازان با هدف آموزش رزم مقدماتی و ارتقاء سطح آمادگی نیرو‌های وظیفه در مدت دو هفته بصورت شبانه روزی و با حضور مربیان مجرب استان برگزار شده است.

مطهری نژاد با بیان اینکه دوره‌ی جبرانی رزم مقدماتی سرباز یک دوره‌ی کشوری است تصریح کرد: این دوره برای بسیجیانی که مدارک کافی را دارند از حضور در دوران آموزشی خدمت سربازی معاف می‌گردند و کلیه‌ی سربازان جهت ورود به خدمت سربازی می‌بایست در این دوره‌ی آموزشی شرکت نمایند.

سرهنگ پاسدار سجاد صفا معاون آموزش سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در حاشیه افتتاح این دوره به اهمیت نقش پررنگ سربازی و حفظ ارزش‌های مقدس آن در زندگی و جامعه پرداخت و گفت: دوره‌ی سربازی که در اوج جوانی با تمام خصوصیاتش برای یک جوان شکل می‌گیرد یک فرصت است تا به مسیر حرکت زندگی خویش بنگرد وآینده‌ای روشن را رقم بزند.

او با اشاره به آیات سوره‌ی عصر گفت: خداوند در این آیات می‌فرمایند قسم به عصر (دوران) که انسان (به معنای عام) در خسران و ضرر است به جز کسانی که ایمان آورده و عمل صالح انجام دهند و به درستی و پایداری در دین یکدیگر را سفارش کنند و شما جوانان نیز با توسل به ائمه‌ی اطهار مسیر زندگی خویش را طوری رقم بزنید که در پایان دوره‌های مختلف زندگی دچار خسران نشوید.

گفتنی است، مرکز آموزش امام حسین (ع) سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان یکی از مراکز مجاز به برگزاری دوره‌ی جبرانی رزم مقدماتی سرباز در کشور است که بر اساس قانون از سراسر کشور پذیرش دارد.

انتهای پیام / ر

جزئیات دوره جبرانی رزم مقدماتی سربازان در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.