اقدامات پیشگیرانه اطلاعات سپاه همدان از تخلف بانکی ۱۰ میلیارد تومانی

روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: با اقدامات پیشگیرانه سازمان اطلاعات سپاه استان از اعطای وام ۱۰ میلیارد تومانی به یک بدهکار بانکی جلوگیری شد.

اقدامات پیشگیرانه اطلاعات سپاه همدان از تخلف بانکی ۱۰ میلیارد تومانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: سازمان اطلاعات سپاه استان همدان با اشراف اطلاعاتی و همکاری یکی از شعب بانک‌های استان، از اعطای تسهیلات جدید ۱۰ میلیارد تومانی به یک شرکت بدهکار عمده بانکی جلوگیری کرد.

او ادامه داد: طبق اطلاعات ارائه شده این شرکت ۲۹ میلیارد تومان معوقه بانکی دارد و جزو بدهکاران بانکی استان همدان به شمار می‌آید؛ با این حال درصدد گرفتن تسهیلات جدید بود که با اقدام به موقعاطلاعات سپاه، از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری شد.


بیشتر بخوانید: انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در همدان +تصاویر


مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان تاکید کرد: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس رسالت ذاتی خود، تخلفات و جرایم اقتصادی را به طور کامل و به دقت زیر نظر دارد و در تعامل و همکاری با دستگاه قضا، با مفسدان اقتصادی و بانکی  برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ب

جلوگیری از اعطای مجدد وام میلیاردی به بدهکار عمده بانکی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.