ضرورت تلاش برای رفع مشکلات زیست محیطی صنایع گیلان

استاندار بر لزوم تلاش برای معرفی گیلان به عنوان استان پیشگام در رفع مشکلات زیست محیطی صنایع در سطح کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان در جلسه کمیسیون استانی بند "د" ماده ۴۵ قانون وصول برخی از درآمد‌های دولت و مصرف آن در موارد معین با اشاره به شکنندگی زیست بوم گیلان بر ضرورت مشارکت مدیران صنایع استان در کاهش این مشکلات تأکید کرد.

او بر لزوم تلاش در جهت اجرای قانون یک در هزار و معرفی گیلان به عنوان استان پیشگام در رفع مشکلات زیست محیطی صنایع در سطح کشور تأکید کرد و افزود: اجرای قانون یک در هزار نیازمند ساز و کار مناسب در جهت مشارکت تمامی واحد‌های صنعتی، معدنی و کارگاهی است.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تلاش دستگاه‌های متولی در جهت اجرای قانون یک در هزار و جلوگیری از بروز هرگونه تخلف در مسیر اجرا گفت: ادارات کل امور مالیاتی و حفاظت محیط زیست نسبت به بررسی ساز و کار‌های اجرایی این قانون و احصاء مشکلات احتمالی اقدام و در جهت رفع آن تلاش کنند.

زارع تصریح کرد: در صورت نیاز به شیوه نامه مناسب مراتب از طریق معاون اول رئیس‌جمهوری پیگیری می‌شود تا گیلان به عنوان استان پیشگام در جهت اجرای قانون یک در هزار به منظور رفع مشکلات زیست محیطی صنایع معرفی شود.

انتهای پیام/ع

بررسی مشکلات زیست محیطی صنایع گیلان در استانداری

برچسب ها: محیط زیست ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.