نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:دشمنان به دنبال تفرقه افکنی میان شیعه و سنی هستند.

دشمنان به دنبال تفرقه افکنی میان شیعه و سنی هستندبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، در نخستین نشست طلاب شیعه و سنی که در حوزه علمیه امام خامنه‌ای برگزار شد، با اشاره به اهمیت وحدت و برادری بین همه امت و مذاهب اسلامی گفت:خداوند متعال همه امت و مذاهب را برای وحدت و صمیمیت دعوت کرده است و این وحدت در باور اعتقادی مردم نهادینه شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه وحدت یک مسئله مبنایی است افزود:وحدت بین شیعه و سنی قبل پیروزی انقلاب اسلامی ایران وجود داشته و بعداز پیروزی انقلاب نیز این وحدت بین تمامی ادیان و مذاهب اسلامی پر رنگ‌تر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی ادامه داد:هر شخصی بخواهد وحدت موجود بین شیعه و سنی و تمامی ادیان را بر هم بزند مخالف قرآن و سنت پیامبر است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه مشترکات شیعه و سنی زیاد است و فقط اختلافات در موارد اندک یافت می‌شود گفت:دشمن فقط به دنبال تفرقه افکنی میان اهل شیعه و سنی است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در مورد سیره و ویژگی‌های رفتاری پیامبر گرامی اسلامی نکاتی را بیان کردند.

در پایان این نشست مولودی در وصف پیامبر گرامی اسلام خوانده شد.
 
انتهای پیام/م

نشست طلاب شیعه و سنی در ارومیه برگزار شد

برچسب ها: قرآن ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.