محمودزاده: همایش فوتبال کلینیک می‌تواند در آینده اثر گذار باشد/ تیم‌های خاطی لیگ یک جریمه شدند

مسئول مسابقات لیگ دسته اول گفت: همایش فوتبال کلینیک که امروز برگزار شد می‌تواند اثر خود را در آینده بر روی ورزشکاران نشان دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمودزاده رئیس برگزاری مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور ابتدا درباره همایش فوتبال کلینیک که امروز صبح در بخش‌های پزشکی و تخصصی برگزار شد گفت: زمانی که امروز به این همایش آمدم و دیدم که رسانه‌ها هم در این نشست حضور دارند به این مسئله پی بردم که تا چه حد این همایش‌ها می‌تواند مهم باشد. امروزه رسانه‌ها پل ارتباطی بین فدراسیون ها و سازمان لیگ با مردم هستند. این جلسه‌ای که امروز برگزار شد، چه در بخش‌های پزشکی و چه در بخش‌های تخصصی می‌تواند تاثیرات خود را در آینده بر روی ورزشکاران نشان دهد.


بیشتر بخوانید: تابش: آپشن قرارداد ۶ بازیکن ۵۰ میلیارد و برابر با کل بودجه تیم ما است/ نمایندگان مجلس به فحاشی‌ها ورود کردند


رئیس کمیته مسابقات لیگ دسته اول همچنین درباره وضعیت لیگ یک گفت: مسابقات لیگ یک تا قبل از آغاز هفته دوازهم بدون حاشیه دنبال شد، اما در هفته دوازدهم برخی از تیم‌ها مشکلاتی را به وجود آوردند و ما آرای برخی از این دیدار‌ها را به کمیته انضباطی ارسال کردیم و این کمیته هم تیم‌های خاطی را جریمه کرد. ما به شدت دنبال آن هستیم تا مسابقات لیگ دسته یک بدون حاشیه برگزار شود و امیدواریم با کمک رسانه‌های خبری بتوانیم این حاشیه‌ها را از بین ببریم.

محمود زاده رئیس کمیته بازاریابی نقل و انتقالات درباره زمان نقل و انتقالات مسابقات لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه مسابقات پایانی لیگ برتر فوتبال همزمان با مسابقات مقدماتی المپیک برگزار می‌شود نقل و انتقالات را از ۲۴ آذر ماه تا اواسط دی ماه برگزار می‌کنیم. قرار است در این بازه زمانی با مدیران تیم‌ها نشست‌های تخصصی را برگزار تا نکات، قوانین فیفا و آیین نامه‌ها را با باشگاه‌ها بررسی کنیم.

رئیس مسابقات لیگ دسته اول گفت: قرار است کمیته کار گروه بازیکنان خارجی لیگ همچنان مانند گذشته به کار خودش ادامه دهد و امیدوارم بازیکنان خارجی که به لیگ برتر ما می‌آیند از کیفیت بسیار بالایی داشته باشند.


بیشتر بخوانید: شکوری: فقط ۲۴ ساعت به بازی با عراق باقی مانده است/ صحبت کردن درباره قرارداد ویلموتس حرفه‌ای نیست


انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته مسابقات لیگ دسته یک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار