بازیکن تیم آذرخش کردستان گفت: تیم ما برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ می‌جنگد و بازی به بازی جلو می‌رویم.

فاضلی: آذرخش برای قهرمانی در لیگ فوتبال بانوان می‌جنگد

شیوا فاضلی بازیکن تیم آذرخش کردستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم ما این هفته به مصاف شهرداری سیرجان می‌رود. همه به خوبی می‌دانند که این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است، اما ما برای کسب سه امتیاز این بازی می‌جنگیم و فقط به قهرمانی در لیگ امسال فکر می‌کنیم. خوشبختانه فاصله امتیازی خوبی با تیم سیرجان داریم و این تیم در ۲ هفته اخیر نتایج خوبی را کسب نکرده است. تیم ما بازی به بازی جلو می‌رود و تمام بازیکنان توانشان را برای رقابت‌ها می‌گذارند.

او افزود: مشکلات همیشه در فوتبال بانوان وجود دارد، گاهی مسائل مالی بسیار آزار دهنده می‌شوند و این چند هفته هم نبودن داوران باسابقه لیگ به تیم‌ها ضربه وارد کرد، اما پخش شدن بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف جذابیت بازی‌ها را بالا برد. مشکلات مالی درون باشگاهی بین تیم‌ها کم و بیش وجود دارد، اما بعید می‌دانم که تیمی در اواسط فصل بخواهد انصراف دهد.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


فاضلی تصریح کرد: زمان مسابقات طوری است که تماشاگران برای دیدن بازی‌های ما جذب نمی‌شوند، زیرا بسیار سخت است که یک خانم روز جمعه ساعت ۱۰ صبح بخواهد برای تماشای یک دیدار به ورزشگاه بیاید، اما در ماه رمضان که ساعت بازی‌ها بعد از ظهر افتاده بود شاهد حضور افراد بیشتری در استادیوم بودیم.

بخشی از قراردادهای بازیکنان آذرخش پرداخت شده است

بازیکن تیم آذرخش کردستان در ادامه گفت: یکسری باشگاه‌ها یک مقداری از مبالغ قرارداد بازیکنانشان را زیاد کردند، اما مسئله مهم این است که چه مقدار از این قرارداد‌ها در آخر کار تسویه می‌شوند، خوشبختانه باشگاه ما بخشی از پول اعضا تیم را پرداخت کرده است و قرار است درصدی را هم طی هفته‌های اخیر بپردازد.

او تصریح کرد: زمین تمرین مناسبی در اختیار تیم ما قرار گرفته است، اما فکر می‌کنم با سرد شدن هوا و شروع فصل زمستان یک مقداری شرایط کار سخت‌تر شود. تیم ما در شهر سنندج تمرین می‌کند و به نظر می‌رسد با شروع سرمای شدید یک مقدار نگهداری از این زمین چمن دشوار شود.

فاضلی افزود: هفته به هفته که در لیگ جلو می‌رویم بانوان سنندجی بیشتر با فوتبال خانم‌ها آشنا می‌شوند و راجع به آن از ما سوال می‌پرسند، یکسری هنوز باور نمی‌کنند که خانم‌ها هم می‌توانند فوتبال بازی کنند و فکر می‌کنم این علاقه مندی‌ها روز به روز هم بهتر می‌شود. در پایان امیدوارم باتوجه به اینکه فوتبال بانوان پخش زنده تلوزیونی ندارد، اطلاع رسانی خبرگزاری ها روز به روز افزایش پیدا کند و کمک شایانی به ورزش بانوان صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار