همایش سیاست‌های فعال بازار کار در استان سمنان برگزار شد

مدیر کل دفتر سیاست گذاری و توسعه اشتغال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در کنار توجه به مشاغل فعال و خرد دو اولویت مهم این وزارتخانه در سال ۹۸ است.

 علاءالدین ازوجی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه برنامه نظام تحلیل اطلاعات بازار کار کشور در حال تدوین و آماده سازی است گفت: در این طرح همه اطلاعات داده‌های خانوار، بنگاه‌های اقتصادی و داده‌های ثبتی کشور ثبت شده و کمک زیادی به سیاست گذاری در بحث اشتغال انجام می‌دهد.

او با بیان اینکه توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در کنار توجه به مشاغل فعال و خرد دو اولویت مهم این وزارتخانه در سال ۹۸ است افزود: در بحث توسعه کسب و کار با شناسایی بخش‌های اولویت دار تلاش برای حفظ اشتغال موجود و ازفیاش اشتغال در کشور صورت می‌گیرد.

ازوجی با اشاره به اجرای ۵ طرح در بحث توسعه مشاغل فعال و خرد در سال جاری در کشور افزود: در سال گذشته به این ۵ طرح ۱۳۵ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شد که در بین استان‌ها تقسیم شده و اماسل نیز بودجه خوبی برای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیابراز داشت: تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام تلاش خود را برای توسعه کار آفرینی با به کار گیری طرح‌های تشویقی به کار بسته است.

انتهای پیام / م

اجرای ۵ طرح در بحث توسعه مشاغل فعال و خرد در سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار