بسته اخبار حوادث امروز ۲۳ آبان ۹۸؛

توقیف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در رامسر/دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در میاندورود

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنج شنبه ۲۳ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث پنج شنبه ۲۳ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف  موتورسیکلت قاچاق در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد انواع موتورسیکلت‌های فاقد مدارک شناسایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مالکان این موتورسیکلت‌ها شدند.

سرهنگ قیصری گفت: در اقدامی عملیاتی که با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان صورت گرفت ۱۰ دستگاه موتورسیکلت قاچاق ۲۵۰ و ۱۳۰۰ سی سی مجموعا به ارزشی بیش از ۶ میلیارد ریال در بازرسی از محل اختفای متهمان کشف شد.

او از توقیف موتورسیکلت‌های مکشوفه برای تحویل به سازمان اموال تملیکی استان خبر داد و افزود: مالکان این موتورسیکات‌ها نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری  سارقان حرفه‌ای در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی طرح مبارزه با سارقان در سطح شهرستان میاندورود به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار از کشف یک خودروی خودرو، یک موتورسیکلت و ادوات کشاورزی مسروقه از متهمان خبر داد و گفت: این سارقان حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 

کشف ۴ کیلو گرم مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سرقت و پاکسازی مناطق آلوده به اجرا در آمد، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۵ سارق و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در ادامه این عملیات نیز خبر داد و گفت: در این راستا ۷ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنان در مجموع ۴ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

او افزود: در این عملیات، ماموران موفق به دستگیری یک سارق احشام و کشف ۳۰ راس گوسفند سرقتی از این متهم شدند.

جعفری توقیف ۸ موتور سیکلت و ۲ خودرو به دلیل عدم رعایت قانونی و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای نوامیس مردم را از دیگر موفقیت‌های این طرح برشمرد.

حادثه رانندگی با ۲ کشته و زخمی در محمودآباد

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگ در محور روستایی اورطشت به زردآب در شهرستان محمودآباد، بلافاصله ماموران گشت پاسگاه انتظامی بیشه کلا به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه یک خودروی پژو با ۲ سرنشین مرد به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

سرهنگ قدمی گفت: بر اثر این حادثه راننده این خودرو به علت شدت صدمات وارده جان باخت و سرنشین دیگر آن مجروح شد.

او با اشاره به این که مجروح این حادثه توسط عوامل امداد و نجات جاده‌ای به بیمارستان منتقل شد، اظهار داشت: علت تامه این حادثه توسط کارشناسان این پلیس در دست بررسی است.

 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار