در سفر به قم انجام شد؛

دیدار جمعی از مدیران اقتصادی کشور با آیت الله علوی گرگانی

جمعی از نخبگان و مدیران اقتصادی کشور با حضور در دفتر آیت الله علوی گرگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید در دیدار جمعی از نخبگان،مدیران و فعالان اقتصادی کشور ضمن اشاره به رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم اظهار کرد: ما به مدیران تذکرات لازم را در خصوص مسائل اقتصادی می‌دهیم، اما آن‌ها گوش نمی‌دهند.

او با اشاره به نگرانی و اضطراب مردم در خصوص آینده گفت: مردم مشکلات خودشان را با مراجع مطرح و مراجع تقلید هم در دیدار‌های مدیران این مشکلات را بازگو می‌کنند.

این مرجع تقلید با بیان این که دستورات الهی در جامعه باید با جدیت اعمال شود، افزود: اکنون کشور دچار مشکلاتی در حوزه اقتصاد است که اثرات ناگواری در جامعه برجای می‌گذارد.

 آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: امام علی (ع) در روایتی فرمود مراقب دنیای مردم باشید و اگر به دنیای مردم لطمه بخورد، دین آن‌ها ضربه خواهد خورد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم حل مشکلات اقتصادی اظهار کرد: تذکرات زیادی به مدیران در این خصوص توسط مراجع عظام تقلید داده می‌شود که مسؤولان باید همت داشته باشند و مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

او ادامه داد: اکنون شاهد هستیم که مردم در جامعه مضطرب هستند و در خصوص آینده خود نگرانند، ما به مدیران تذکرات لازم را در خصوص مسائل اقتصادی می‌دهیم.

 در این دیداردکتر اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، حجت الاسلام نیکویی رییس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی، دکتر اشتیاقی عضو اتاق‌های بازرگانی ایران قطر چین و عراق و حسینی دبیر انجمن اقتصاد و مسول اتاق اقتصاد مقاومتی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خاتم الاوصیا حضور داشتند.

انتهای پیام/ش

دیدار جمعی از نخبگان،فعالان اقتصادی کشور با آیت الله علوی گرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار