کشته‌شدن مقام ارشد پلیس پاکستان در حمله افراد مسلح

پلیس پاکستان اعلام کرد به دنبال حمله افراد مسلح ناشناس به خودروی پلیس در شمال غرب این کشور، یک افسر ارشد کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

کشته شدن یک مقام ارشد پلیس پاکستان و زخمی شدن دو نفر در حمله افراد مسلحبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس پاکستان اعلام کرد امروز افراد مسلح ناشناس به خودروی پلیس در شهر پیشاور این کشور حمله کردند و بر اثر این حادثه یک افسر ارشد پلیس جان باخت و دو نفر دیگر زخمی شدند.

«زهور بابر افریدی» رئیس پلیس پیشاور، در این خصوص گفت: «غنی خان، معاون رئیس پلیس، در حادثه روز پنج‌شنبه که در حومه پیشاور رخ داد کشته شد». غنی خان در شاخه مبارزه با تروریسم پلیس پاکستان فعال بود.

ضاربان که بلافاصله از صحنه متواری شدند علاوه بر این افسر پلیس، راننده او و یک رهگذر را نیز هدف قرار داده و زخمی کردند. تاکنون هیچ شخص و یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است و انگیزه این حمله مشخص نیست. افسر پلیس کشته‌شده در سال‌های اخیر چندین عملیات علیه مخفیگاه شبه‌نظامیان را پشتیبانی و هدایت کرده بود.

پیشاور مرکز استان «خیبر پختونخوا» در مرز افغانستان است که در سال‌های اخیر شاهد ده‌ها مورد حمله شبه‌نظامیانی بوده است که گفته می‌شود از سوی طالبان پاکستان برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
خوبه
قبل از مرگش حسابي از اينا انتقام گرفته بوده
آخرین اخبار