پیش‌بینی برف، باران و کاهش ۱۲ درجه‌ای دما از عصر امروز در اکثر مناطق کشور

سازمان هواشناسی کشور از کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما، بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی از امروز تا دوشنبه آینده در اکثر مناطق کشور خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور تا ظهر امروز همچنان جوی پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم خواهد بود که پیامد آن تداوم وضعیت آلودگی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.

پیش‌بینی برف، باران و کاهش ۱۲ درجه‌ای دما از عصر امروز در اکثر مناطق کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرده از بعد ازظهر امروز تا روز یکشنبه با نفوذ توده هوای سرد، کاهش دمای ۶ تا ۱۲ درجه‌ای در نیمه شمالی کشور روی خواهد داد. همچنین از بعدازظهر امروز بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر آغاز می‌شود.

روز جمعه ضمن تشدید بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر در برخی از مناطق استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان و ارتفاعات استان‌های واقع در البرز مرکزی بارش باران، برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده روز شنبه در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از غرب و مرکز کشور بارش باران و وزش باد و برخی مناطق جنوب و جنوب غرب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در نقاط سردسیر این مناطق بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در نیمه غربی کشور برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده شدت بارش در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور و سواحل غربی خزر است. سواحل دریای خزر از بعدازظهر امروز تا روز دوشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز شنبه در شمال خلیج فارس و روز‌های یکشنبه و دوشنبه در شمال و مرکز خلیج فارس رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.