با ورود سامانه جوی جدید بارشی، از عصر جمعه بارش برف و باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

برف و باران مهمان این هفته خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سارا حکمی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با نفوذ جریان‌های پایدار از عصر امروز به تدریج استان شاهد افزایش ابرناکی و شدت وزش باد خواهد بود.

او ادامه داد: پیامد این وضعیت بارش‌های رگباری به ویژه در نیمه شمالی خراسان رضوی و در نواحی کوهستانی و سردسیر همراه با بارش برف پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز نیز آسمانی صاف و پایدار گاهی همراه با افزایش شدت وزش باد در خراسان رضوی حاکم است.

حکمی با اشاره به روند کاهش تدریجی دمای هوا از فردا افزود : بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۱۷ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که برای روز‌های جمعه و شنبه آتی به ترتیب به ۱۱ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

او تصریح کرد: کمینه دمای هوای مشهد از امشب تا روز‌های میانی هفته آتی بین یک و دو درجه زیر صفر در نوسان است و همچنین قوچان با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سبزوار با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بودند.
 
انتهای پیام//ز.ق
 

کاهش تدریجی دمای هوا طی روز های آینده

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.