وزارت بهداشت فلسطین: شمار زیادی از زخمی‌ها در نوار غزه زنان و کودکان هستند

وزارت بهداشت فلسطین با اعلام شهادت هشت نفر از اعضای یک خانواده در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه افزود بیشتر زخمی‌های حملات اخیر از زنان و کودکانند.

وزارت بهداشت فلسطین: شمار زیادی از زخمی‌ها در نوار غزه زنان و کودکان هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، وزارت بهداشت فلسطین با اعلام شهادت هشت نفر از اعضای یک خانواده در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه که شمار شهدا از روز سه شنبه تا بامداد امروز به ۳۴ نفر رسید، افزود بیشتر زخمی‌های حملات اخیر از زنان و کودکانند.

وزارت بهداشت فلسطین با اعلام افزایش آمار کشته شدگان حملات پیاپی اسرائیل به نوار غزه جدیدترین آمار کشته شدگان را ۳۴ نفر عنوان کرد و از زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر خبر داد.

این وزارتخانه با بیان اینکه هشت نفر از کشته شدگان از اعضای یک خانواده هستند، افزود در حمله بامداد امروز به منزلی در دیرالبلح، دوازده نفر از ساکنان این منزل زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین یک سوم آمار کشته شدگان را در حملات هوایی علیه نوار غزه دانست و از جهانیان خواست به وظایفشان در حمایت از فلسطینیان آگاه باشند.

هم زمان اسرائیل مدعی شد شلیک پنج گلوله سنگین از نوار غزه را رصد کرده است و دو گلوله نیز با سامانه گنبد آهنین هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار