رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مطرح کرد؛

اجرای چهار برنامه ۵ ساله با نگاه آسیب زدایی/ استقرار سازمان قضائی در ۴۳ نقطه ایران

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح گفت: سازمان در طول ۲۰ سال گذشته چهار برنامه پنج ساله را با نگاه آسیب زدایی اجرا کرد و اکنون دو سال از برنامه پنج ساله پنجم آن می‌گذرد.

اجرای چهار برنامه ۵ ساله با نگاه آسیب زدایی/حافظ اسرار نیرو‌های مسلح هستیمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح عصر امروز در همایش فرصت‌های تحول در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در سالن همایش مرکز آموزش قوه قضائیه با اشاره به فعالیت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اظهار کرد: این سازمان در ۳۱ استان کشور فعالیت دارد و استقرار سازمان در ۴۳ نقطه در ایران است.

وی ادامه داد: دسترسی عادلانه به خدمات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ایجاب می‌کند که این سازمان، نواحی به وجود آورد، اما کمبود بودجه مانع است، هدف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح صیانت از این نیرو‌ها است و این سازمان حافظ اسرار نیرو‌های مسلح است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح افزود: برخی از پرونده‌ها توسط روسای قوه قضائیه به صورت ویژه به این سازمان ابلاغ می‌شود، هر چند که برخی از متهمان این پرونده‌ها غیرنظامی هستند.

بهرامی رویکرد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را پیشگیری از جرم دانست و تصریح کرد: این سازمان آگاه سازی نیرو‌های مسلح را در دستور کار خود دارد، سازمان در طول ۲۰ سال گذشته چهار برنامه پنج ساله را با نگاه آسیب زدایی اجرا کرد و اکنون دو سال از برنامه پنج ساله پنجم آن می‌گذرد.

وی ادامه داد: آموزش‌های قضایی و حقوقی برای نیرو‌های مسلح توسط سازمان قضایی نیرو‌های مسلح صورت می‌گیرد، این سازمان البته از آموزش‌های درون سازمانی هم غافل نشده است و قضات، کارکنان غیرقضایی و سربازان دوره‌هایی را دیدند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح افزود: این سازمان، ضابطان قضایی خود را نیز آموزش داده است، سازمان همچنین دوره‌های آموزشی تخصصی را نیز برگزار می‌کند.

بهرامی قضات را عضو کمیسیون‌های انضباطی نیرو‌های مسلح دانست و تصریح کرد: نظر قضات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مورد توجه دیگر اعضای کمیسیون‌های انضباطی نیرو‌های مسلح است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح توجه ویژه به مسائل فرهنگی در این سازمان دارد و در زمینه تخصیص بودجه در این خصوص محدودیت ندارد.

انتهای پیام/ف

سازمان قضائی در ۳۱ استان کشور فعالیت دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.