برگزاری جلسه انجمن کتابخانه در محل کتابخانه شهر شوسف

مسئول کتابخانه شهر شوسف از برگزاری جلسه انجمن کتابخانه در محل کتابخانه این شهر خبر داد.

عزیزی مسئول کتابخانه شهر شوسف در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: تقارن هفته وحدت با هفته کتاب فرصت مناسبی برای معرفی بیش از پیش برنامه‌ها وخدمات کتابخانه به جامعه است.

او باتوجه به پیشرفت‌های تکنولوژی، جذب افراد به کتابخانه  را دشوار دانست و افزود: تلاش برای رواج فرهنگ کتابخوانی بین افراد به ویژه قشرجوان و نوجوان کار ارزشمندی است و مشارکت ، تلاش وبرنامه ریزی تمامی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

عزیزی در خصوص برنامه های فرهنگی هفته کتاب و کتابخوانی که در تمامی مدارس سطح این شهر اجرا می شود،بیان کرد:برگزاری نشست‌های کتابخانه‌ای ومدرسه ای، نشست‌های جمع خوانی، نمایشنامه خوانی، معرفی کتاب درنمازجمعه، نقد کتاب، نمایشگاه کتاب، شعرخوانی وقصه خوانی برای کودکان، مسابقه نقاشی، کلاس کاردستی و روزنامه دیواری ، بازدید ازمدارس و کتابخانه را از جمله این برنامه ها است.

مسئول کتابخانه شهر شوسف ضمن بیان عضویت رایگان کتابخانه ها در در روز ۲۵آبان ماه ،  ادامه داد: درصورت عودت یا تمدید کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی بخشودگی جرایم ازتاریخ ۲۳تا ۳۰آبان ماه  انجام می‌شود.

او  با اشاره به اجرای طرح (دوست کتابخانه) در مدارس ابتدایی عترت و برکت و راهنمایی بنت الهدی این شهر اظهار کرد: این کار  باهدف جذب اعضا ، توسط تعدادی از دانش آموزان اجرا می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمودنوری امام جمعه شهر شوسف بر رواج فرهنگ کتابخوانی در محفل های خانوادگی تاکید کردند.

انتهای پیام/ ی

ارزشمندبودن جذب جوانان برای فرهنگ کتابخوانی

برچسب ها: معرفی ک ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.