عرضه بازی جدید از خالق Fortnite

شرکت Epic Games، خالق بازی پرطرفدار Fortnite بازی جدیدی به نام Battle Breakers را عرضه کرد.

عرضه بازی جدید از خالق Fortniteبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، Epic Games، استودیوی پشت عناوین موفقی مانند Fortnite، Infinity Blade و Gears of War به تازگی یک بازی جدید به نام Battle Breakers را معرفی کرده است که در حال حاضر برای کاربران اندروید و iOS قابل دریافت است. این بازی جدید با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 تولید شده و دارای جلوه‌های کارتونی است.

Battle Breakers یک بازی نقش‌آفرینی برای جمع کردن قهرمانان بازی است که بازی‌کنندگان آن باید تلاش خود را بکنند تا قلمرو پادشاهی خود را که به تصرف هیولاهای فضایی درآمده، نجات دهند. بازی‌کنندگان می‌توانند قهرمان‌های بزرگ بازی را که در زمینه تکنوجادو (Technomagic) تبحر دارند، جمع کنند و با یک تیم از ابر مبارزان سیاره خود را پس گیرند.


بیشتر بخوانید: فعالیت ناتی داگ روی عنوانی کاملا آنلاین


شرکت Epic Games ادعا می‌کند که بازی‌کنندگان قادر خواهند بود تا بیش از یک هزار سیاه چاله را در سراسر آتش‌فشان‌ها، جنگل‌ها، یخچال‌های طبیعی و مکان‌های دیگر موجود در بازی کاوش کنند. همچنین توسعه‌دهنده این بازی وعده داده است که برای شخصیت‌های موجود در این بازی از حمله‌های حماسی زیادی را در نظر گرفته‌اند تا بازی‌کنندگان بتوانند در نبردهای مقابل غول‌های این بازی از آن‌ها استفاده کنند.

Battle Breakers برای دو سیستم عامل گوشی‌های تلفن همراه به صورت رایگان قابل دریافت است ولی این بازی دارای قسمت‌هایی است که برای خرید آماده شده است و طرفداران آن می‌توانند برای حمایت از توسعه‌دهندگان این قسمت‌های ویژه را خریداری کنند. به دلیل این که این بازی در پلتفرم‌های مختلف قابل اجرا است، Epic Games اعلام کرد که بازی‌کنندگان می‌توانند بازی را روی تلفن همراه و رایانه شخصی خود ادامه دهند.

اگر شخصی قصد دارد با گوشی اندرویدی خود Battle Breakers بازی کند، می‌تواند از اپلیکیشن Epic Games و Galaxy Store سامسونگ این بازی را دانلود کند. به طور طبیعی، کاربران iOS هم می‌توانند به صورت مستقیم از اپ استور آن را دانلود کنند.

انتهای پیام/

عرضه بازی جدید Epic Games

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار