امام جمعه قم:

مسئولان به جای حاشیه سازی همکاری کنند/وحدت رمز پیروزی کشور است

آیت الله اعرافی گفت: از مسئولان انتظار می‌رود به جای حاشیه سازی در راه مبارزه با فساد با دستگاه قضا همکاری کنند.

مسئولان به جای حاشیه سازی همکاری کنند/وحدت رمز پیروزی کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله اعرافی، امام جمعه قم امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه قم با ابراز خرسندی از مسیری که قوه قضائیه برای مبارزه با مفسدان اقتصادی در پیش گرفته است گفت: مسئولان باید به جای حاشیه سازی و جناحی دانستن اقدامات دستگاه قضا، با این قوه نهایت همکاری را داشته باشند.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: اینکه امروز فساد وجود دارد، به دلیل غفلت‌های دهه‌های گذشته بوده و امروز باید دستگاه‌های حکومت بیدار شوند، باید در انتخابات افراد پاک دست از سوی مردم انتخاب شوند.

امام جمعه قم بیان کرد: قوانین و مقررات ما باید تامین کننده عدالت باشد و حکومت نباید دستگاه فساد باشد، اگر در برابر فساد منفعلانه حرکت کنیم، خود ما تبدیل به منبع فساد می‌شویم.

او در بخش دیگری از سخنان خود وحدت را رمز پیروزی کشور و امت اسلام دانست و گفت: ما با امت اسلام در مبانی فکری و اعتقادی مشترکات زیادی داریم و نباید اسیر توطئه‌های دشمن شویم.

آیت الله اعرافی گفت: وضعیت امروز فلسطین و یمن و سوریه و کشور‌های اسلامی نتیجه بی توجهی به وحدت و اتحاد به معنای واقعی آن است.

انتهای پیام/ش

خطبه های نماز جمعه قم در ۲۴ آبان ۱۳۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.