راک استار کوتاهی خود را جبران می‌کند

شرکت راک استار به دلیل ایرادات موجود در نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2 از گیمرهای این کنسول معذرت خواهی و اعلام کرد بروزرسانی آینده این بازی، مشکلات آن را برطرف خواهد کرد.

عذر خواهی راک استار از گیمرهای پلتفرم کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Red Dead Redemption 2 یکی از برترین عناوین حال حاضر دنیای عناوین رایانه‌ای است که تا ماه گذشته صرفا برای کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه شده بود و خبری از عرضه این بازی برای پلتفرم کامپیوتر نبود. اما شرکت راک استار چندی پیش خبر عرضه این بازی برای پلتفرم کامپیوتر را در فضای مجازی منتشر کرد که باعث خوشحالی تمامی گیمرهای پلتفرم کامپیوتر شد. بالاخره و پس از یک سال انتظار بازی Red Dead Redemption 2 در هفته گذشته برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شد که بر خلاف انتظار گیمرها، این بازی پر از ایرادات جزئی و کلی بود که حتی مانع از ورود گیمرها به بازی می‌شد.

شرکت راک استار از زمان عرضه این بازی برای پلتفرم کامپیوتر سعی کرده است ایرادات موجود در آن را به کمک برزورسانی برطرف کند اما هنوز که هنوزه این بازی دارای ایرداتی است که هر گیمری را آزار خواهد داد. شرکت راک استار به تازگی از گیمرهای پلتفرم کامپیوتر به دلیل شروع بسیار بد این بازی معذرت خواهی کرده است و اعلام کرده که از الان گیمرها می‌توانند از لانچر راک استار برای اجرای این بازی استفاده کنند.

راک استار کوتاهی خود را جبران می‌کند

راک استار دلیل وارد نشدن به بازی را مشکلات مربوط به عدم تطابق اطلاعات بازی با دریور کارت گرافیک گیمرها اعالم کرده است و بر اساس اعلام راک استار بیشترین افرادی که نتوانستند وارد بازی شود از کارت گرافیک‌های انویدیا استفاده می‌کنند و شرکت راک استار در حال حاضر در تلاش است از طریق همکاری با انویدیا مشکلات پیش آمده را بر طرف کند.


بیشتر بخوانید: همکاری بتسدا با استودیو Human Head


همچنین راک استار اعلام کرد که کلیه مشکلات اصلی بازی تا چند روز آینده برطرف خواهد شد و گیمرها با دریافت بروزرسانی آینده این بازی می‌توانند بازی را بدون هیچ مشکل اجرا کنند. علاوه بر این راک استار برای جبران ایرادات موجود در بازی قصد دارد برخی موارد جدید که شامل سلاح و لباس می‌شود را به طور رایگان در بخش آنلاین بازی در دسترس کاربران قرار دهد.

انتهای پیام/

عذر خواهی راک استار از گیمرهای پلتفرم کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار