توضیحات امام جمعه قم درباره یک نقل قول دروغ از او

آیت الله سعیدی درباره نقل قول دروغی که از جانب او در فضای مجازی منتشر شده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت‌الله محمد سعیدی امام جمعه قم درباره نقل این جمله از او در فضای مجازی که "رهبری از اولیاء الله هستند. اگر در خواب خود، رهبری را ببینید ثواب زیارت امام رضا (ع) برای شما نوشته می‌شود، چون امام رضا نظر ویژه‌ای به رهبری دارند"، گفت: با یک بداخلاقی عجیب این جملات تقطیع و تحریف شده و به همین دلیل سوءتفاهم هایی را ایجاد کرده است، در حالی که این جمله اساساً توسط من گفته نشده است.

او ادامه داد: بحث بنده در آن صحبت این بود که امام رضا (ع) و جمله ائمه اسلام از پیامبر تا تمام امامان شیعه و شخصیت‌های برجسته اسلام نسبت به موالیان و شیعیان خودشان عنایت دارند و کراماتی را نسبت به آن‌ها مبذول می‌دارند؛ لذا رهبر معظم انقلاب و همچنین اولیای الهی و حتی مردم عادی مشمول این عنایات آنان هستند و در این مسئله، مقام معظم رهبری به‌ واسطه شخصیت والا و نقشی که به‌عنوان پرچمدار انقلاب و اسلام در این برهه دارند، قاعدتاً مشمول عنایات ائمه و به‌ خصوص ثامن الحجج امام رضا (ع) قرار می‌گیرند.

آیت‌الله سعیدی افزود: این عنایات ائمه به محبّان و شیعیان محل تشکیک نیست، حتی شخصیت‌های برجسته اسلام نسبت به غیرشیعیان نیز چنین کراماتی دارند و موارد بسیاری که از عنایات حضرت باب الحوائج ابالفضل العباس (ع) به ارمنی‌ها در تاسوعای حسینی (ع) نقل می‌شود جزو این عنایت هستند، لذا در این باب بحث من راجع به عنایات ائمه اسلام به محبان و شیعیان و بالاخص به شخصیت‌های ایثارگر و بزرگی مانند رهبر معظم انقلاب بود.

امام جمعه قم در ادامه گفت:، اما راجع به این جمله که گفتید اصلاً بحث ما به‌نحو دیگری بود. بنده اشاره کردم که حجت‌الاسلام والسلمین رحیمیان نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید نقل می‌کرد که روزی مادر شهیدی با دو فرزند شهید خدمت رهبر معظم انقلاب رسیده بودند که آقا همچون همیشه فرزندان شهدا را مورد تفقد قرار دادند.

مادر شهید در این دیدار به آقا اشاره می‌کند که "من پیش از این در خواب چنین صحنه‌ای را دیده بودم که شما به این بچه‌ها عنایت می‌کنید"، که آقا هم گفتند "ان‌شاءالله مورد عنایت امام رضا (ع) هستند. "، لذا آن بحث خواب به این صورت بوده است.

انتهای پیام/ش

نقل قول کذب از آیت الله سعیدی در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
عجب
آخرین اخبار