گرامی پور: حدادی فوق العاده است/ از بازی در تیم‌ملی ایران خوشحالم

فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) با بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران که در لیگ چین تایپه بازی می‌کند به گفت و گو پرداخت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) با آرون گرامی پور، بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران که در لیگ چین تایپه بازی می‌کند به گفت و گو پرداخت. او درباره حضورش در تیم ملی ایران گفت: نخستین حضور من در تیم ملی ایران در تابستان گذشته و جام جهانی بسکتبال بود. البته این فقط آغاز راه است و من مشتاقانه منتظر مرحله بعدی هستم.

او در ادامه بیان داشت: یک فرصت فوق العاده به من داده شده تا برای کشورم بازی کنم که پدرم در آنجا به دنیا آمده است. دوستان زیادی در ایران دارم و برخی اعضای خانواده من هم در این کشور هستند که از حضورم در تیم ملی هیجان زده می‌شوند. فدراسیون بسکتبال ایران هم در این دوره حمایت زیادی از من کرد. از این که نماینده کشورم هستم و مقابل تیم‌های بزرگ و بازیکنان سطح بالای جهان بازی می‌کنم بسیار خوشحالم.

ملی پوش کشورمان عنوان داشت: حدادی یک جنگجوی به تمام معناست. همانطور که می‌دانید حامد و صمد بازیکنان قدیمی هستند که هر دو از دوستان بسیار خوب در تیم ملی به حساب می‌آیند و وجود چنین بازیکنان با استعدادی باعث فشار به ما و بالا رفتن انگیزه مان برای شریک شدن در موفقیت تیم می‌شود.

گرامی پور درباره حضورش در تیم ملی گفت: من بازیکن تازه واردی در تیم ملی ایران هستم، ولی با وجود اینکه در نخستین حضورم دقایق بازی من اندک بود، مهره کارآمدی بودم و تیم‌ها و بازیکنان تیم‌های حریف را به دردسر انداختم.

او درباره بازی که اسفندماه میان تیم‌های ایران و سوریه در دیدار آغاز انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ برگزار می‌شود هم اظهار کرد: این یک فرصت خوب دیگر برای نشان دادن ظرفیت بسکتبال ایران است و من واقعاً مشتاقانه منتظر آن هستم. همچنین این فرصت زمانی برای نشان دادن مهارت‌ها و استعداد‌های من و هم تیمی هایم با پیروزی در برخی بازی هاست. همانطور که می‌دانید در آسیا استعداد‌های بسکتبال متعددی وجود دارند و من مشتاقانه منتظر بازی مقابل هر تیم دیگری هستم.

انتهای پیام/

مصاحبه گرامی پور با فدراسیون جهانی بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار