تحقق سیاست‌های سند تحول بنیادین مهم‌ترین وظیفه حوزه امور بانوان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نقش بانوان در نظام‌های سند تحول مهم و مؤثر دانست.

تحقق سیاست‌های سند تحول بنیادین مهم‌ترین وظیفه حوزه امور بانوان استبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مجید یزدان‌پناه در اولین گردهمایی کارشناسان امور بانوان نواحی و مناطق ۲۴ گانه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به منظورآشنایی وتشریح اهداف و رسالت این حوزه وشرح وظایف کارشناسان امور بانوان در سالن جلسات خانه معلم برگزار شد، گفت: نقش بانوان در نظام‌های سند تحول مهم و مؤثر است و با توجه به عناوین برنامه‌ها وشاخص‌های اعلام شده را ضروری دانسته و بر اجرای صحیح آن‌ها تاکید کرد.

او با توجه به اهمیت نقش امور بانوان در پیشبرد امور مربوط به سند تحول بنیادین افزود: برنامه‌ریزی عامل موفقیت در اجرای طرح‌ها، برنامه‌ها و رسیدن به اهداف حوزه امور بانوان است.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان نقش زن را منشا خیر و برکت و اشاعه دهنده اخلاق، نجابت، شرافت و حافظ بنیان و تحکیم خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: خوشبختانه امروز زمینه رشد شخصیت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی زن در جامعه به خوبی فراهم شده است و باید همه ما منتهای سعی خود را در جهت ارتقاء و پیشرفت امور در سطح مجموعه آموزش و پرورش استان به کار ببندیم.

 

فرشته عبدی کارشناس مسؤول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن خیرمقدم و تبریک هفته وحدت از تلاش‌های کارشناسان برای کسب رتبه اول شاخص‌های ارزیابی عملکرد سال تحصیلی گذشته به جهت برگزاری و اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های مختلف تخصصی، مناسبتی قدردانی کرد و گفت: این موفقیت‌ها حاصل تلاش و زحمات همکاران برای ارتقاء جایگاه دانش‌افزایی، توانمندسازی زنان فرهنگی و دانش‌آموزان دختر می‌باشد.

او افزود: تبیین برنامه‌ها و ارائه راهبرد‌های عملیاتی در راستای تحقق سیاست‌های سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی مهم‌ترین وظیفه حوزه امور بانوان می‌باشد.

عبدی به بیان مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های کارشناسی امور بانوان پرداخت و بیان کرد: جهت تحقق این مهم باید با تلاش و همفکری مجریان این امر در ادارات و مناطق متبوع در جهت اجرای کامل طرح‌های ملی، استانی و منطقه‌ای همکاری شود.

انتهای  پیام/ز

 

نقش بانوان در نظام‌های سند تحول مهم و مؤثر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار