۱۷ هزار کارت سوخت در انتظار صاحب

مدیرکل پست کرمانشاه گفت : ۱۷ هزار کارت سوخت هم‌اکنون به دلیل تغییر آدرس یا تغییر مالکیت خودرو در شعب پست استان معطل است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حمیدرضا فتاح مدیرکل پست کرمانشاه گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲ هزار مورد کارت سوخت خودرو‌های بنزینی و دیزیلی توسط پست استان کرمانشاه بین متقاضیان توزیع خواهد شد.

او در رابطه با کارت‌های سوخت معطله گفت : ۱۷ هزار کارت سوخت به دلیل تغییر آدرس و تغییر در مالکیت خودرو‌ها در اختیار شعب پست استان قرار دارند که مالکان آن‌ها می‌توانند با در در دست داشتن کارت ملی، کارت خودرو و سند مالکیت خودرو برای دریافت آن‌ها اقدام کنند.

مدیرکل پست استان کرمانشاه با بیان اینکه افراد برای پیگیری کارت سوخت خود می‌توانند به درگاه‌های الکترونیک پست و درگاه الکترونیک epolic.ir مراجعه کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند در درگاه epolic.ir مشخصات خودرو خود را وارد کرده و وضعیت صدور کارت سوخت خود مطلع شوند.

فتاح افزود: در صورت صدور کارت سوخت در همان سایت می‌توانند به درگاه پست مراجعه کنند و از آخرین وضعیت کارت سوخت خود برای ارسال با خبر شوند. در صورتی که کارت سوخت متقاضیان جز کارت سوخت‌های معطله باشد می‌توانند از همین طریق متوجه شوند که کارت در کدام شعبه پستی قرار دارد.

مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت: در شهر کرمانشاه شعب پست شریعتی، شهید قندی و شهید پدرام کار تحویل کارت سوخت‌های معطله را از هشت صبح تا ساعت ۱۶ انجام می‌دهند.

فتاح از مردم خواست که به منظور جلوگیری از ازدحام در شعب پس پیش از مراجعه با استعلام از درگاه‌های الکترونیک از آخرین وضعیت کارت سوخت‌های خود باخبر شوند .

 

 

انتهای پیام/د

۷۲ هزار مورد کارت سوخت بین متقاضیان توزیع خواهد شد

 

برچسب ها: پست ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار