آخرین اخبارورزشی استان قزوین؛

درخشش دختران استان در لیگ‌های مختلف/شکست تیم فوتبال امید کاسپین

اخبار ورزشی قزوین را در روز شنبه بیستم و پنجم آبان ماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز شنبه بیستم و پنجم آبان ماه، شاهد خبر‌هایی از درخشش دختران استان در رقابت‌های کاراته وان،قهرمانی تیم رولبال غفاری تاکستان در لیگ برتربانوان،صدرنشینی تیم فوتبال جوانان غفاری در هفته هفتم،مسابقات دو صحرانوردی انتخابی بانوان استان برگزار شد،نایب قهرمانی تیم هیات محمدیه در لیگ برتر تکواندو نونهالان،شکست تیم فوتبال امید کاسپین و برد دختران تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین در لیگ یک هستید.

درخشش دختران استان در رقابت‌های کاراته وان

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی امید لیلا برجعلی، قهرمان شد، در رده سنی نوجوانان، سپیده نعلبندی و محدثه غلامحسینی دوم و سوم شدند و در رده سنی نونهالان زهرا باجلان به نشان برنز دست یافت.

این رقابت‌ها در استان فارس برگزار شد.

قهرمانی تیم رولبال غفاری تاکستان در لیگ برتربانوان

در پایان مرحله سوم لیگ برتر رولبال بانوان، تیم غفاری تاکستان قهرمان شد، تیم بیرجند دوم شد و هیات اسکیت تهران عنوان سوم راکسب کرد.

فاطمه طاهرخانی هم ازتیم غفاری عنوان خانم گل لیگ را از آن خود کرد.این مرحله در تاکستان برگزار شد.

صدرنشینی تیم فوتبال جوانان غفاری در هفته هفتم

تیم فوتبال جوانان غفاری با برد ماشین سازی تبریز صدر نشین شد و مجوز صعود به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان کشور را کسب کرد.

در پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال جوانان کشور، تیم جوانان غفاری تاکستان مقابل ماشین سازی تبریز به برد ۲ بر ۱ دست یافت.

مسابقات دو صحرانوردی انتخابی بانوان استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان، فاطمه کلهر از قزوین، زینب چهل پسران و مبینا قنبری از البرز هم دوم و سوم شدند،در رده سنی نوجوانان، فاطمه ابراهیمی از قزوین، نداجهانی از البرز و حدیثه مهدی از بوئین زهرا عناوین برتر را کسب کردند.

در رده سنی جوانان زهرا کرمی و معصومه کرمی از البرز و نرگس رضایی از قزوین عناوین برتر را از آن خود کردند و در رده سنی بزرگسالان مهدیس بذرافشان از البرز، زهرا ابراهیمی و آوا خدابنده از قزوین اول تا سوم شدند.

این رقابت‌ها در ۴ رده سنی نونهالان ۳ کیلومتر، نوجوانان ۴ کیلومتر، جوانان ۶ کیلومتر و بزرگسالان ۱۰ کیلومتر در جاده سلامت قزوین برگزار شد.

نایب قهرمانی تیم هیات محمدیه در لیگ برتر تکواندو نونهالان

در پایان لیگ نونهالان دختر کشور تیم هیات محمدیه بعد از ۱۸ بازی و ۱۶ پیروزی و یک تساوی و یک شکست برای دومین سال پیاپی بعد از تیم لوازم خانگی کن، نایب قهرمانی را کسب کرد.

پروین‌کشاورز، زینب‌خمسه، آتوسا‌کاکاوند، لیلا‌مسافر و معصومه‌طهماسبی به عنوان کادر فنی هدایت تیم استان را بر عهده داشتند.

شکست تیم فوتبال امید کاسپین

در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتبال امید‌های کشور و در بازی هفته چهارم، تیم امید کاسپین قزوین در بازی خانگی برابر علم و ادب تبریز با یک گل شکست خورد و در پایان نیم فصل در مکان دوم ایستاد.

برد دختران تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین در لیگ یک

در ادامه رقابت‌های لیگ یک بسکتبال باشگاه‌های کشور و در بازی‌های هفته دوم و سوم دور رفت، تیم دختران شورا و شهرداری قزوین در خانه برابر خانه بسکتبال هرمزگان با نتیجه ۶۳ -۶۰ به برتری رسید.به برتری رسید و در بازی دوم با نتیجه ۷۲ بر ۵۰ وولف تهران را از پیش رو برداشت.

بازی‌های این هفته در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار