همایش بزرگ ورزشکاران جبهه مردمی انقلاب در تهران برگزار شد

همایش بزرگ ورزشکاران با موضوع "گام دوم انقلاب اسلامی ورزش و جوانان" همزمان با جشن میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت در تهران برگزار شد.

همایش بزرگ ورزشکاران جبهه مردمی برگزار شد.به گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش بزرگ ورزشکاران با موضوع " گام دوم انقلاب اسلامی ورزش و جوانان" همزمان با جشن میلاد حضرت رسول الله اعظم و هفته وحدت با حضور جمعی از جامعه ورزش کشور اعم از مدیران، پیشکسوتان ورزشی، قهرمانان ملی در رشته های مختلف ورزشی، ورزشکاران بانوان و آقایان در تهران برگزار شد.

این همایش با هدف تبیین منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه ورزش و تعالی معنویت و اخلاق در ورزشکاران و نقش جوانان در مدیریت برنامه ریزی شده بود.

در ابتدای این همایش دکتر عبدالرضا ساور دبیرکانون ورزشکاران جمنا با خوشامدگویی به حاضرین ورزشکاران را در خط مقدم افتخار آفرینی برای کشورمان یاد کرد.

در ادامه ورزشکاران باستانی کار به انجام حرکات نمایشی این ورزش پرداختند و لحظات پرشور و نشاط برای حاضرین خلق کردند.

در ادامه دکتر محمد عباسی وزیر سابق ورزش با اشاره به افتخار آفرینی های ورزشکاران کشور در میادین مختلف جهانی و المپیک با تبریک عید بزرگ تولد رسول گرامی اسلام (ص) به ذکر خصوصیات و سیره ایشان در گسترش اسلام است و اداره جامعه اسلامی پرداخت.
وی افزود :جوانان همواره در صحنه مختلفی همچون دفاع مقدس ، موفقیت های علمی و افتخار آفرینی های ورزشی حضور داشته و دارند و اکنون نیز این جوانان مطالباتی دارند که مهمترین آن ها فراهم شدن فضای کسب و کارو اشتغال آن ها است که باید دولت و مجلس به این امور توجه جدی داشته باشند

وی ادامه داد : رمز موفقیت مردم ایران وحدت و همیشه در صحنه حاضر بودن است و این مردم شجاع ایران متحد و مقتدرانه پشت سر رهبری ایستاده اند و قدرت هیچ استکباری با وجود مزاحمت ها و کارشکنی ها و اعمال تحریم های ظالمانه نمی توانند در اراده آنها خللی ایجاد کند.

وی تصریح کرد : آمریکا یا ها سعی می کنند با تهاجم فرهنگی و ساخت فیلم های هالیوودی و با بوجود آوردن گروه منحرف داعش سعی داشتند چهره خشنی از اسلام به دنیا نشان دهند و با استفاده از این گروه تروریستی می خواستند مسلمانان را به دست آنها از بین ببرند.
وی ادامه داد : نقش سفارت خانه های آمریکا در ایجاد آشوب در سه کشور عراق و سوریه وافغانستان به وضوح قابل مشاهده است و تا زمانی که این سفارتخانه هادر این کشور ها بر پا است ، این آشوب ها هم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه حضور جوانان کشورمان در صحنه های علمی دنیا باعث خشم و مایوس شدن دشمنان شده است یادآور شد : انسجام و اتحاد جریان انقلابی در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی باعث دلگرمی و خوشحالی مردم و ایجاد ثمرات و دستاوردهای فراوانی در جهت خدمت به کشور عزیزمان خواهد شد .

در ادامه این همایش گروه های ورزشی رزمی نونهالان و نوجوانی نیز به اجرای حرکات و نمایش های رزمی پرداختند.

سخنران بعدی همایش مهندس مهدی چمران نایب رئیس جبهه مردمی بود که با تجلیل از حضور جامعه ورزش و قهرمانان و ورزشکاران در این همایش به ذکر خاطراتی از اهتمام شهید چمران به ورزش در کنار فعالیت های علمی و سیاسی و نظامی وی پرداخت و یادآور شد این شهید بزرگوار با علاقه زیادی که به مقوله ورزش و بخصوص ورزش کشتی داشت همواره به تمرین و ممارست فنون این ورزش می پرداخت.

وی جوانان ورزشکار رامایه امید کشور دانست و تصریح کرد: در زمان های گوناگون جوان ها نقش ویژه ای در پیشرفت کشور ایفا کردند و نمونه بارز آن دفاع مقدس است است که شاهد بودیم جوانانی همچون شهید باقری در نقش های مهمی همچون فرماندهی و طرح ریزی عملیات ها توانستند با غیرت خود از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند و در زمان کنونی هم شاهدیم افتخار آفرینی این جوانان در میادین جهانی ورزشی و علمی باعث خوشحالی مردم شده است .

در پایان مراسم نیز بیانیه کانون ورزشکاران جبهه مردمی درباره اوضاع کشور و حوزه ورزش و گام دوم انقلاب در این حوزه قرائت شد.

همایش بزرگ ورزشکاران جبهه مردمی در تهران برگزار شد.

همایش بزرگ ورزشکاران جبهه مردمی در تهران برگزار شد.

همایش بزرگ ورزشکاران جبهه مردمی در تهران برگزار شد.

همایش بزرگ ورزشکاران جبهه مردمی در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار