فرامرزیان: دخالتی در پرداخت قرارداد ویلموتس نداشتیم/ ۴۰ تا ۵۸ درصد به فدراسیون‌ها پرداختی داشته ایم

معاون توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال الزامات قانونی را رعایت نکرده بود پرداختی ما به این فدراسیون با تاخیر بوده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا همه فدراسیون‌ها حساب ارزی را باز کرده اند و شما چه مبلغ بودجه به فدراسیون‌ها پرداخت کرده اید گفت: همه فدراسیون‌ها در بانک مرکزی حساب دارند ما ۴۰ تا ۵۸ درصد به فدراسیون‌ها پرداخت کردیم متوسط پرداختی ما ۵۱ درصد است، امیدواریم منابع کشور مثل  ۷-۸ ماه اول باشد تا طبق توافقنامه اعتبارات را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا شما به فدراسیون فوتبال هم پرداختی داشتید تا بتوانند بخشی از قرارداد ویلموتس را پرداخت کنند، عنوان کرد: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال الزامات قانونی را رعایت نکرده بود پرداختی ما به این فدراسیون با تاخیر بوده البته ما ۴۰ درصد از اعتبارات را به فوتبال پرداخت کردیم، امیدواریم آن‌ها الزامات رعایت کنند. اینکه آن‌ها به ویلموتس یا کسی دیگر پول داده اند، از برنامه‌های فدراسیون است و ما دخالتی در این امور نمی‌کنیم. کمک‌ها هم بر اساس نیاز‌ها پرداخت شده است.

فرامرزیان: دخالتی در پرداخت قرارداد ویلموتس نداشتیم/ ۴۰ تا ۵۸ درصد به فدراسیون‌ها پرداختی داشته ایم


بیشتر بخوانید: استعفای داورزنی پذیرفته شد


معاون وزیر ورزش درباره بدهی مالیاتی فدراسیون‌های ورزشی خاطرنشان کرد: بخشی از بدهی‌ها مربوط به بدهی تکلیفی است که باید پرداخت شود. ما در این خصوص با سازمان مالیاتی هم جلسه داشتیم، اما در خصوص بدهی عملکرد، چون فدراسیون‌ها معاف از مالیات هستند با امور سازمان مالیاتی و وزارت اقتصاد جلساتی داشتیم. شکایتی کرده ایم که پیگیر این موضوع هستیم تا بخشودگی‌ها صورت بگیرد. چون منابع فدراسیون‌ها از دولت است در شرایط کنونی پرداخت بدهی ممکن نیست. ما به دنبال حل مشکل هستیم و امیدواریم رای ۲۵۱ مکرر هم به نفع ما باشد.

فرامرزیان در پاسخ به سوالی که در خصوص تغییرات در مجموعه‌های ورزشی کشور مثل انقلاب رخ یادآور شد: شرکت توسعه مستقل است و هیئت مدیره طبق اساسنامه کار می‌کند، در خصوص عملیات اجرایی در اساسنامه چیزی پیشنهاد نشده است ما هم در موقعیت مسئولیت نیستیم تا پاسخگو باشیم. ما هم‌می دانیم حجم تغییر مدیریت می‌تواند آسیب بزند.

فرامرزیان درباره پرداخت حقوق به ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفتند، گفت: بر اساس توافق و لیستی که با فدراسیون‌ها داریم این حقوق پرداخت می‌شود. ما و کمیته ملی المپیک به صورت مشترک این حقوق را پرداخت می‌کنیم، جدول را هم خواسته‌ایم تا پرداخت صورت بگیرد. فردا در جلسه ستاد بازی‌های المپیک لیست مشخص و قطعی می‌شود. در خصوص پاداش به ورزشکاران انفرادی و تیمی دستورالعمل‌هایی آمده که فردا در این خصوص صحبت می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش درباره پیش‌نویس آیین‌نامه پاداش به مدال آوران، خاطرنشان کرد: پیش نویس انجام شده، اما نیاز به اصلاحات دارد. قبل از المپیک می‌توانیم این آیین نامه را داشته باشیم تا بر اساس آن پاداش پرداخت شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از وزارت ورزش و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.