در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تمهیدات ویژه شهرداری تهران برای برف روبی معابر در شب

عطایی گفت: با توجه به کاهش دمای هوای پایتخت برنامه شهرداری تهران برای برف روبی معابر در شب متفاوت است.

برف‌روبی معابر شمال پایتخت با به کارگیری ۸۰۰ نیروی خدماتیاصغر عطایی مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح انسداد سه بزرگراه شمال پایتخت و حضور نداشتن نیرو‌های خدمات شهری در این معابر گفت: با توجه به اینکه بیشترین حجم بارش‌ها مربوط به شمال تهران است و نظر به اینکه ساعت شروع بارش‌ها همزمان با پیک ترافیک صبحگاهی بود، روند کار نیرو‌های خدمات شهری به کندی انجام شد.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به ۸۰۰ نفر از عوامل کارگری به صورت هماهنگ در معابر حساس و بزرگراهی شمال تهران مشغول به کار هستند و بر اساس اولویت بندی معابر اصلی و فرعی پایتخت مشغول برف‌روبی هستند.

عطایی با تأکید بر اینکه از یک ساعت گذشته روند خدمات دهی نیرو‌های شهرداری تهران سرعت بیشتری به خود گرفته است، گفت: بر اساس اولویت بندی مناطق، امکانات لجستیک و نیرو‌های پیاده خدمات شهری در مناطق شمالی پایتخت در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

او در واکنش به این موضوع که در برخی از مناطق تهران پلیس راهور با هدایت خودرو‌های شخصی به خطوط ویژه روند برف‌روبی خودرو‌های مکانیزه شهرداری را مختل می‌کند، گفت: ما با پلیس راهور تهران به صورت کامل هماهنگ هستیم، زیرا با شروع برف و باران شهرداری و پلیس راهور دو نهاد خدمت رسان در خاکریز اول امدادرسانی به شهروندان هستند و باید اعلام کنم تعامل ما با پلیس راهور برای برف‌روبی معابر در سطح بالایی است.


بیشتر بخوانید: ۲ هزار نیروی خدمات شهری درختان را برف تکانی می‌کنند


مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که تمهیدات مدیریت شهری برای ساعات انتهای شب با توجه به کاهش دما و احتمال یخ زدگی معابر چیست؟ گفت: برنامه‌های خدمات شهری شهرداری تهران برای امشب به صورت کامل با برنامه صبح امروز متفاوت است، زیرا قبل از بارش‌های صبح امروز سطح زمین خشک بود، اما با شروع بارش‌ها و آبگرفتگی معابر با افت دما امکان یخ زدگی معابر وجود دارد.

عطایی با تأکید بر اینکه با کاهش سطح ترافیک روند برف‌روبی نیرو‌های خدمات شهری سرعت بیشتری به خود می‌گیرد، گفت: برای جلوگیری از یخ زدگی معابر، شهرداری تهران برنامه محلول پاشی را در دستور کار خود دارد تا برای فردا صبح یخ زدگی معابر نداشته باشیم.

انتهای پیام/

برف‌روبی معابر شمال پایتخت با به کارگیری ۸۰۰ نیروی خدماتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار