عزیزی: گزارش تحقیق و تفحص عملکرد ۱۰ ساله استقلال و پرسپولیس این هفته در مجلس ارائه می‌شود

مدیر کل مجلس گفت: گزارش تحقیق و تفحص عملکرد ۱۰ ساله ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس با هدف به شفافیت عمکلرد این هفته در مجلس ارائه می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جونان، داوود عزیزی مدیر کل مجلس با اعلام ارائه گزارش تحقیق و تفحص عمکلرد ۱۰ ساله ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در این هفته در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم با هدف به شفافیت عملکرد ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس و تسهیل در امور و اصلاح ساختار این ۲ باشگاه انجام شده است.

مدیر کل مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال و پرسپولیس بعد از تصویب در صحن علنی مجلس طی یکسال انجام شد.


بیشتر بخوانید: عزم و اراده وزیر ورزش برای واگذاری استقلال و پرسپولیس جدی است/ برای نیم فصل دوم مهاجم جذب خواهیم کرد


او درباره محور‌های تحقیق و تفحص مجلس گفت: درآمد‌ها و مصارف و هرینه‌های ۲ باشگاه در ۱۰ سال گذشته، جریمه‌های بین المللی و ملی ۲ باشگاه و دلایل ام در ۱۰ سال گذشته و تغییرات سازمانی و ساز و کار نظارتی و راهبری در ۲ باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در یک دهه گذشته از جمله موارد مورد توجه و بررسی وکلای مردم در مجلس است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
مسخرست معلومه نماینده های تبریز یا اصفهان ضد این دو تا تیم هستند بعد میخواند در موردشون نظر بدند سریعتر خصوصیشون کنید همه راحت شند